• Knoxis

    Får bara skit av folk.

    Jag har under flera år nu bara fått skit av människor helt utan anledning, jag börja misstänka högre makter som jag inte kan påverka.
    Människor vill inte ens lägga märke till mig för en diskussion, inte ens prata!
    Media producerar propaganda mot mig och sjukvården sätter mig på psyket och ger mig medicin som gör mig konstig i huvudet och illamående.

    Jag fattar fan inte vad jag har gjort och jag fattar fan inte hur man kan förtjäna att bli behandlad som en idiot när man som människa är en god person med gott hjärta och egentligen mycket stark i sig själv okså!

    Enda jag får av människor är att dem först lär känna mig i ett tag för att sedan efter en tid bli iskalla mot mig! Börjar misstänka någon form av komplott och insider om mitt liv då jag inte ens kan lita på att mina datorer är rena från övervakning.
    Jag har försökt övertyga människor att jag inte gjort något ont mot någon, men jag får alltid samma reaktion från människor, iskallt beteende och totaldissen.
    Men när ska folk fatta att jag bara kommer dissa dem eller knocka dem om det går för långt?

    Jag är inte beredd att bli heltidskriminell utan ett crew!

    Jag kan fan inte fatta att folk inte fattar att mina såkallade psykologiska demoner är större än bara min egen skalle, det handlar om ett nätverk av människor som arbetar med just detta! Detta är den ända logiska förklaringen!

    Jag har i perioder varit totalt självmordbenägen pågrund av att jag aldrig fått en chans att visa att jag är en härlig person!

    Jag kan intyga att jag är den skönaste killen man kan umgås med!
    Jag har humor och jag kan timing! och jag snackar självklart alltid plast.

    Man kan inte gå på en hel folksamling därför lever jag okså ett jävligt ensamt liv!
    Jag börjar bli till gränsen av desperat då jag vill hitta en kvinna i mitt liv snart och vara lycklig! Men tydligen så ska mediciner och dåliga samhälls ideal och regler göra mig till någon jag inte är!

    Det är precis det det är! Jag är ingen jävla mesjävel och jag vill att folk fattar det, Men jag kan inte gå på en hel grupp med människor!

    Jag vill inte vara ensam och att människor ska tro på meningslösa rykten som inte stämmer om mig!

    Det säger förfan sig självt att det inte handlar om mig självt!
    Jag är ingen idiot med folk som inte ser vad allt handlar om!
    Det är tvångskastrering stämningsstabiliserare som aldrig har fungerat!

    Jag är en jävligt skön lirare, jag är fett rolig och jag är egentligen jävligt driven!

    Men jag får inte plugga och jag får inte visa att jag är något och jag får inte slåss och jag får inte bli riktigt jävla ilsken! För då kontaktar alla min psykavdelning eller människorna som ser mig som ett hatobjekt!

    Fuck you och kiss my ass! <3


    Forever alone.
  • Svar på tråden Får bara skit av folk.
Svar på tråden Får bara skit av folk.