• Anonym (Mygod)

    Opererade bort sex revben för att få smalare midja

    Kolla in denna brud, hon ser jättekonstig ut. Hon strävar efter att se ut som en seriefigur, tänk Jessica Rabbit, bara det att Jessica ser ju normal ut jämför mot henne.

    Hon kallar sig Pixie och opererade ut sex revben för att få världens smalaste midja. Hon har även bazookas till silikoninlägg, så proportionen blir helsjuk. Ser ut som om hon ska gå av på mitten.

    Hon har även sprutat in en massa i kinderna, i läpparna, har opererat ögonlocken, har löshår, finns inget på henne som är äkta. Det ser för hemskt ut! Det värsta är ju att hon är svenska (skäms, är själv svenska boendes i USA)

    Tycker ni denna look är "snygg" eller har hon problem och har gått för långt?



  • Svar på tråden Opererade bort sex revben för att få smalare midja
  • Anonym (Mygod)

    PS, kan ni tföreställa er smärtan efter revbensoperationen?

  • sextiotalist

    En läkare som går med på sådana operationer borde fråntas sin rätt att utföra sitt yrke.
    Hon ser bedrövlig ut, har säkert varit jättesöt en gång i tiden

  • Anonym (Mygod)
    sextiotalist skrev 2015-11-27 14:23:05 följande:

    En läkare som går med på sådana operationer borde fråntas sin rätt att utföra sitt yrke.

    Hon ser bedrövlig ut, har säkert varit jättesöt en gång i tiden


    Ja, det var det jag tänkte jag med. Det här är väl farligt, jag menar, våra revben är ju där för att skydda våra inre organ.

    Men hennes plastikkirurg fick det att låta som att "äh, det här är ingen biggie". Han kan ju inte vara klok?

    Hon måste ju även ha gjort en massa bröstop för att få dom till den storleken. Undrar om hon har blivit beroende av smärtstillande man får efter operationer, typ så som Michael Jackson blev. Efter revbensopen måste hon ju ha fått megadoser av morfin eller oxycontin, vilket ju är som rent heroin gjort i labb.

    Jag tror också hon var jättesnygg innan detta. Nu ser jag bara en tjej som måste vara otroligt osäker. Och hon ser fortfarande fel på sin kropp. Hon ska även operera in rump och höftimplantat för att konstrasten med midjan ska bli ännu större. What??

    Sen ser det jättekonstigt ut med dom där megastora, färgade kontaktlinserna. Jag vet att dom är skitobekväma att ha på sig eftersom jag provat. Skulle ha ett par till en halloweenfest men det slutade med att jag fick ta ut dom. Och hon stackaren verkar ju gå omkring med dom hela tiden.

    Jag hoppas verkligen inte att detta är framtidens ideal?
  • Anonym (Mygod)

    Jag visade detta för min tonårsdotter (snart 15 år) och hon sa lyckligtvis också att det såg hemskt ut och att aldrig skulle vilja se ut så.

    Men tänk om detta trots allt snart blir normen? Man kanske inte opererar ut 6 revben, men kanske två, eller fyra. Och bara det är ju för mycket det med.

    Dessa "skönhetsideal" verkar bara blir mer och mer extrema. Och tjejer får gå igenom tortyr för att få känslan av att vara "snygg", eller lida i tystnad och tro att dom inte duger.

    Vad tycker ni killar om denna looken?

  • Anonym (Isabella)
    Anonym (Mygod) skrev 2015-11-27 14:19:57 följande:

    Kolla in denna brud, hon ser jättekonstig ut. Hon strävar efter att se ut som en seriefigur, tänk Jessica Rabbit, bara det att Jessica ser ju normal ut jämför mot henne.

    Hon kallar sig Pixie och opererade ut sex revben för att få världens smalaste midja. Hon har även bazookas till silikoninlägg, så proportionen blir helsjuk. Ser ut som om hon ska gå av på mitten.

    Hon har även sprutat in en massa i kinderna, i läpparna, har opererat ögonlocken, har löshår, finns inget på henne som är äkta. Det ser för hemskt ut! Det värsta är ju att hon är svenska (skäms, är själv svenska boendes i USA)

    Tycker ni denna look är "snygg" eller har hon problem och har gått för långt?




    Vad tramsig du är som säger att du skäms, bara för att hon också är svensk. Tycker du ska lägga ner ditt dömande snack om denna tjej, det är bara otrevligt. Låt henne få se extrem ut om hon vill, varför måste du hålla på och kommentera hennes utseende sådär? Vad får du ut av det? Du låter smått hysterisk som visar upp henne för din dotter och här i tråden när du frågar vad killar tycker. Vissa killar tycker nog hon är skitful och vissa tycker hon är skitsnygg?! Vad spelar det för roll? Vad är du rädd för? Jag hoppas att när du nästa gång ser något ovanligt tänker till lite innan du öppnar kakhålet.
  • Anonym (Vansinne)

    Säger som vi säger hemmavid: "Toka för sig och kalve inni e anne bås"! Det finns folk till allt och läkare till allt. Inget nytt,bara ett till vansinnespåfund.

  • Anonym (Mygod)
    Anonym (Isabella) skrev 2015-11-27 15:00:06 följande:

    Vad tramsig du är som säger att du skäms, bara för att hon också är svensk. Tycker du ska lägga ner ditt dömande snack om denna tjej, det är bara otrevligt. Låt henne få se extrem ut om hon vill, varför måste du hålla på och kommentera hennes utseende sådär? Vad får du ut av det? Du låter smått hysterisk som visar upp henne för din dotter och här i tråden när du frågar vad killar tycker. Vissa killar tycker nog hon är skitful och vissa tycker hon är skitsnygg?! Vad spelar det för roll? Vad är du rädd för? Jag hoppas att när du nästa gång ser något ovanligt tänker till lite innan du öppnar kakhålet.


    Men vad töntig du är då! Detta är ett diskussionsforum och denna tjej medverkar i en "dokumentär" och hon vet själv att hon är kontroversiell och omtalad pga extrema kirurger. Detta väcker känslor och får folk att tappa hakorna.

    Om du inte tål det så hur kan du vara på ett forum där man diskuterar allt mellan himmel och jord?

    Och ja, jag "skäms", för jag trodde att just svenska tjejer var mer stabila och inte lika påverkade av Hollywoods plastic fantastic som amerikanskor kan vara.
  • Anonym (w)
    Anonym (Mygod) skrev 2015-11-27 14:19:57 följande:
    Kolla in denna brud, hon ser jättekonstig ut. Hon strävar efter att se ut som en seriefigur, tänk Jessica Rabbit, bara det att Jessica ser ju normal ut jämför mot henne.

    Hon kallar sig Pixie och opererade ut sex revben för att få världens smalaste midja. Hon har även bazookas till silikoninlägg, så proportionen blir helsjuk. Ser ut som om hon ska gå av på mitten.

    Hon har även sprutat in en massa i kinderna, i läpparna, har opererat ögonlocken, har löshår, finns inget på henne som är äkta. Det ser för hemskt ut! Det värsta är ju att hon är svenska (skäms, är själv svenska boendes i USA)

    Tycker ni denna look är "snygg" eller har hon problem och har gått för långt?


    " target="_blank">

    Varför känner du dig så hotad av henne?

    Att du skriver att du skäms för att hon är svensk får mig att ta mig för pannan. Jösses!
  • Anonym (Isabella)
    Anonym (Mygod) skrev 2015-11-27 15:23:18 följande:

    Men vad töntig du är då! Detta är ett diskussionsforum och denna tjej medverkar i en "dokumentär" och hon vet själv att hon är kontroversiell och omtalad pga extrema kirurger. Detta väcker känslor och får folk att tappa hakorna.

    Om du inte tål det så hur kan du vara på ett forum där man diskuterar allt mellan himmel och jord?

    Och ja, jag "skäms", för jag trodde att just svenska tjejer var mer stabila och inte lika påverkade av Hollywoods plastic fantastic som amerikanskor kan vara.


    Varför tror du att jag inte tål det? Då skulle jag med din logik säga att du inte tål att få svar på tal? Får jag inte skriva min åsikt i din tråd eller? Jag är bara trött på människor som alltid anser att unga, kända (ja, känd och känd kan man ju kanske inte säga i detta fall men men) tjejer ska vara några slags förebilder. Det du ska oroa dig för är kulturen med Victorias secret-modeller! Lika mkt operationer och dieter men bara på ett naturligare sätt. Det skadar unga tjejer mer än "freaks" som Pixie. En riktigt snygg modell blir mer ouppnåelig för tjejerna fattar inte alltid att det krävs många operationer och extremt hård diet för att se ut så.
Svar på tråden Opererade bort sex revben för att få smalare midja