• Anonym (qwe)

    Svårförklarlig sexualitet

    Är tillsammans med en kvinna var sexualitet jag har lite svårt att greppa. Hon är hur kåt och villig som helst i sängen. Hon kan komma hur många ggr som helst (har vi sex 1-2 timmar så kommer hon lätt 20-30 ggr) och fter varje gång vill hon ha mer typ. Hon har haft en del KK, sex med okända män där hon typ gått ut och blivit uppraggad (el själv raggat upp män), haft trekant och andra relationer där sex stått i fokus. 

    När vi har sex lägger jag nog mer fokus på hennes njutning (för jag älskar att se henne komma) än att jag behöver få så mycket sex för egen räkning (mycket att jag använder fingrar och tunga). 

    När vi hade haft sex de första gångerna kändes det som jag hade äntligen hittat kvinnan som matchar min egen sexualitet (vill ofta och mycket). Men samtidigt så finns där en motsägelse mot det jag skriver ovan. Samtidigt som hon är väldigt kåt och gillar sex så är hon lite tillknäppt när man frågar henne om hennes fantasier etc. och hon tycker fokus ligger för mycket på sex från min sida. Säger att vi har för mycket sex. Visst när vi träffas och jag kanske vill gå direkt mot sängen så tar hon initiativ till något annat. Jag tjatar aldrig för jag vet att när vi väl kryper till sängs kommer hon vilja ha sex. 

    Ibland känns det som att hon har lagt på sig en egen disciplin att inte släppa fram sin kåta sida men det är kanske inbillning. 

    Hon vet att jag älskar henne och uppskattar henne i övrigt också så det är ju inte att den biten saknas för då förstår jag att man kanske vill dämpa det sexuella fokuset.

    Är det någon här som känner igen sig och kan förklara hur ni tänker? Som är "slampa" men samtidigt "pryd" ?

  • Svar på tråden Svårförklarlig sexualitet
  • Anonym (qwe)
    glutten skrev 2015-11-27 16:42:43 följande:
    Jag förstår inte vad problemet är.
    Att vi håller på att glida isär för att hon tycker det är för mycket fokus på sex och att jag vill ha för mycket sex. Vilket känns konstigt, både vill ha sex och tycker det är för mycket typ
  • Anonym (Bull)
    Anonym (qwe) skrev 2015-11-27 16:48:42 följande:
    Att vi håller på att glida isär för att hon tycker det är för mycket fokus på sex och att jag vill ha för mycket sex. Vilket känns konstigt, både vill ha sex och tycker det är för mycket typ
    Hon verkar vilja ha sex och inte snacka så mycket om det helt enkelt.
  • Anonym (qwe)
    Anonym (Bull) skrev 2015-11-27 16:52:59 följande:
    Hon verkar vilja ha sex och inte snacka så mycket om det helt enkelt.
    Jo kanske men sen säger hon saker angående sex som alls inte stämmer med hur hon är i övrigt. Eller tycker det är för mycket sex
  • Anonym (Jo)

    Men vad är problemet? Hon vill hinna umgås lite innan ni har sex. Är det så svårt att förstå?

    Även om man tycker om sex så kan man vilja ha ett vanligt liv med middag, promenader eller whatever.

    Att hon kommer 20-30ggr/akt, ngt säger mig att detta inte stämmer.

  • Anonym (qwe)
    Anonym (Jo) skrev 2015-11-27 16:56:49 följande:
    Men vad är problemet? Hon vill hinna umgås lite innan ni har sex. Är det så svårt att förstå? Även om man tycker om sex så kan man vilja ha ett vanligt liv med middag, promenader eller whatever. Att hon kommer 20-30ggr/akt, ngt säger mig att detta inte stämmer.
    Jo det är klart hon vill men den delen har vi ju också. 

    Vad är det som är så konstigt att komma 20-30 ggr (då pratar vi om att ha sex i kanske två timmar) ? Ja det är väl ovanligt har väl bara träffat 3 som kan komma på det sättet. 
  • Anonym (D)

    Hon verkar vilja att du ska uppskatta andra sidor av henne än det rent sexuella. Att ni ska kunna göra saker ihop utan att du ska betrakta det som förspel.

  • Anonym (qwe)
    Anonym (D) skrev 2015-11-27 17:04:30 följande:
    Hon verkar vilja att du ska uppskatta andra sidor av henne än det rent sexuella. Att ni ska kunna göra saker ihop utan att du ska betrakta det som förspel.
    Jo fast det gör vi. Det är mer som att det känns som hon försöker undertrycka den sexuella sidan hos sig själv. Varför vet jag inte riktigt
  • Anonym (för på)

    Som övriga säger; du är för på. Träffas ni så gå inte direkt till sängen. Du vet ju ändå det blir av när ni lägger er. Pratar du för mycket om sex och om henne att hon är så kåt osv så kan det slå tillbaka bara till det sämre vill jag påstå.

    Snacka inte sönder - sitt still i båten. Vi pratar promille chans att finna någon som henne.

  • Anonym (Bull)
    Anonym (för på) skrev 2015-11-27 17:16:05 följande:

    Som övriga säger; du är för på. Träffas ni så gå inte direkt till sängen. Du vet ju ändå det blir av när ni lägger er. Pratar du för mycket om sex och om henne att hon är så kåt osv så kan det slå tillbaka bara till det sämre vill jag påstå.

    Snacka inte sönder - sitt still i båten. Vi pratar promille chans att finna någon som henne.


    Exakt! Kunde inte sagt det bättre själv. Låt henne bygga upp sin kåthet. 
  • Anonym (Fejk)

    Så lät min fru också innan vi gifte oss och skaffade barn - i efterhand har jag förstått att det var hennes sätt att fånga mig, när hon egentligen är frigid... kul värre!!

  • Anonym (896)

    Som dom flesta kvinnor vill hon förmodligen bli sedd och älskad för den hon är, istället för någon typ av knulldocka.

    Hade jag varit tillsammans med en kille som dragit mig direkt mot sovrummet när vi sågs hade jag nog sett det som att det var det viktigaste för honom och känt mig lite sårad. Trots att jag också är sugen ofta och vill ligga. Det medför minskad lust med killar som är för på.

  • glutten

    Det låter som att du är jävligt fixerad vid hennes sexuella sida, TS. Kan du inte bara uppskatta den utan att prata så mycket om den? Bara för att hon gillar att ha sex betyder det inte att hon vill prata sex hela tiden. Och det betyder i sin tur inte att hon vill "förtrycka sin sexuella sida". Det beror antagligen bara på att hon gillar att ha sex när hon har sex, och när hon inte har det vill hon fokusera på annat. Du säger att ni delar andra saker också, men om du hela tiden vill prata om sexet/styra händelserna ditåt fattar jag om hon protesterar. Hon kanske också tycker att det är för lite "annat", trots att hon (vilket är uppenbart) gillar sex?

Svar på tråden Svårförklarlig sexualitet