• micjos

    Får försöka igen...

    Plussade i fredags för en vecka sen men det slutade tyvärr i måndags kväll/tisdags med MF... Känner mig ledsen trots att det var i så tidigt stadie. Blöder fortfarande men hoppas det slutar snart så man kan försöka igen. Det var fjärde försöket så blev verkligen glad men 2 dagars glädje känns inte så mycket.... Har tre barn innan som kommer andra och första försöket och inga MF innan så måste nog bero på att jag är äldre nu än med mina andra. Hur vanligt är det med MF igen när man redan haft det en gång?

  • Svar på tråden Får försöka igen...
  • Sommarmalva

    Beklagar missfallet! Jag har också tre barn och fick missfall i september, var i v.13 . Nu när vi börjat försöka igen är jag livrädd för att det ska sluta i missfall. Det är ju vanligt med missfall och det betyder ju inte att man ska få det igen men oron gnager! Har bim nu i helgen och det är en nervös väntan kan jag säga.
    Tillåt dig att sörja. Jag försökte trycka undan sorgen men det var så befriande att släppa ut den! Jag tänker på missfallet varje dag trots att det var två månader sedan och tar det nästan som ett hån mot mig när någon är gravid. Känns förjävligt. Tror oron kommer finnas tills jag har en bebis i min famn.

Svar på tråden Får försöka igen...