• Anonym (strap-on)

    blir kåt av att knulla män

    Finns det fler kvinnor som jag, som gillar att knulla män?
    Jag tog upp saken med min man för några månader sedan. Skrev en sexnovell som jag skickade honom. Skriven av egen erfarenhet och bekände för honom vad jag gjort tidigare innan vi. Han blev inte så upphetsad men jag beställde en strapon iaf. Prövade den och jag blev så våt bara av det.
    Så för någon kväll sedan frågade han om jag ville knulla honom, om jag skulle bli kåt av det...
    hihi, jag blev chockad och glad men vi bestämde att vi väntar till helgen.
    Fittsaften kommer rinna längs mina lår. ;)
    hoppas han kommer gilla det.

  • Svar på tråden blir kåt av att knulla män
  • Anonym (Finnes)

    Jo det hade nog varit trevligt om en tjej vill testa det på. 

  • Ben66

    OK, jag är ju ingen tjej, men favoritar denna tråd för att jag är också nyfiken på om det finns andra tjejer som knullar män.

    Jag hoppas att du får knulla din man, att han njuter och att du blir dunderkåt.
    Tänk om jag hade en kvinna som dig.

  • Anonym (strap-on)
    Ben66 skrev 2015-11-27 21:04:56 följande:

    OK, jag är ju ingen tjej, men favoritar denna tråd för att jag är också nyfiken på om det finns andra tjejer som knullar män.

    Jag hoppas att du får knulla din man, att han njuter och att du blir dunderkåt.
    Tänk om jag hade en kvinna som dig.


    Jag blir glad att se att det finns män som verkligen uppskattar det.
    Det känns som om många kvinnor är "rädda" att det ska tolkas och bli konstigt och att männen blir bi eller homo..
    Så därav min undran om det finns fler kvinnor som jag, som blir väldigt kåt av det. =)
    Analsex är skönt och min man själv har alltid tyckt om att bli penetrerad där vid oralsex..
  • Ben66
    Anonym (strap-on) skrev 2015-11-27 21:52:49 följande:
    Jag blir glad att se att det finns män som verkligen uppskattar det.
    Det känns som om många kvinnor är "rädda" att det ska tolkas och bli konstigt och att männen blir bi eller homo..
    Så därav min undran om det finns fler kvinnor som jag, som blir väldigt kåt av det. =)
    Analsex är skönt och min man själv har alltid tyckt om att bli penetrerad där vid oralsex..
    Jag uppskattar att få min prostata masserad av en dildo eller finger.
    Min förra tjej knullade mig när jag stod på alla fyra, men min nuvarande fru är tyvärr inte intresserad av detta. Inte att knulla över huvud taget just nu.

    Nu väntar vi på att få svar av någon annan tjej.
    Ha en fin lördag.
  • Anonym (trött)
    Anonym (strap-on) skrev 2015-11-27 20:14:57 följande:

    Finns det fler kvinnor som jag, som gillar att knulla män?
    Jag tog upp saken med min man för några månader sedan. Skrev en sexnovell som jag skickade honom. Skriven av egen erfarenhet och bekände för honom vad jag gjort tidigare innan vi. Han blev inte så upphetsad men jag beställde en strapon iaf. Prövade den och jag blev så våt bara av det.
    Så för någon kväll sedan frågade han om jag ville knulla honom, om jag skulle bli kåt av det...
    hihi, jag blev chockad och glad men vi bestämde att vi väntar till helgen.
    Fittsaften kommer rinna längs mina lår. ;)
    hoppas han kommer gilla det.


    Vad jag blir trött på er killar  (oftast bs män)
    som utger er, för att vara en kvinna,
    för att få utlopp för era sjuka  och perversa fantasier.

    Tror du inte att det syns att  du är en man?
  • Anonym (strap-on)
    Anonym (trött) skrev 2015-11-28 13:32:39 följande:
    Vad jag blir trött på er killar  (oftast bs män)
    som utger er, för att vara en kvinna,
    för att få utlopp för era sjuka  och perversa fantasier.

    Tror du inte att det syns att  du är en man?
    Skriv du ditt namn här på fl så ska jag skriva till dig och så kan vi byta nummer så ringer jag upp dig..
    Jag är en glad positiv sprallig 32 årig mamma till 3 barn och gift sen några år med min man 35 år. Älskar sex och skäms inte för det men just nu ville jag vara anonym med tanke på tabu och vet vad, sådana som du som skriver kanske..

  • Daniel 723
    Anonym (strap-on) skrev 2015-11-28 19:33:04 följande:
    Skriv du ditt namn här på fl så ska jag skriva till dig och så kan vi byta nummer så ringer jag upp dig.. Jag är en glad positiv sprallig 32 årig mamma till 3 barn och gift sen några år med min man 35 år. Älskar sex och skäms inte för det men just nu ville jag vara anonym med tanke på tabu och vet vad, sådana som du som skriver kanske..

    Skriv till mig så kan jag verifiera att du är kvinna.
  • Anonym (strap-on)
    Daniel 723 skrev 2015-11-29 07:49:40 följande:

    Skriv till mig så kan jag verifiera att du är kvinna.
    Du är ju privat så jag kan inte skriva till dig.. =)

  • rodd

    Det är en dröm för mig att en kvinna skulle vilja använda en strapon på mig...  

    Tränar en del så man är förberedd om möjligheten skulle uppenbara sig :)

  • Anonym (strap-on)
    rodd skrev 2015-11-29 13:01:14 följande:

    Det är en dröm för mig att en kvinna skulle vilja använda en strapon på mig...  

    Tränar en del så man är förberedd om möjligheten skulle uppenbara sig :)


    Jag hoppas och tror att du kommer stöta på en kvinna som är villig att ta hand om dig. Tror det är vanligare än man tror.
    Jag ville med denna tråd se om det fanns fler som jag men det ser lite avlägset ut...
Svar på tråden blir kåt av att knulla män