• JennyJenny.se

    Gravidbloggar med bf 2016

    hej!

    Jag driver en väldigt nystartad blogg som till stor del handlar om graviditeten. Men det handlar också om vardagen som mamma till lille K, född i juni 2014, och sambo med T i Göteborg.

    Jag skulle bli jätteglad om ni ville titta in på bloggen och kommentera om ni hittar nått ni gillar :)

    www.jennyjenny.se

    Men anledningen att jag skriver här är att jag vill få reda på fler bloggare med bf 2016 så att vi kan följas åt!

    Kommentera gärna här under med era bloggadresser och en kort presentation! :)

    //JennyJenny.se

  • Svar på tråden Gravidbloggar med bf 2016
  • Milleman

    En bit ner på bloggen finns en film från vårt rutinultraljud :) bloggen handlar om vårt vardagsliv med just nu en lite jobbig graviditet, en underbar men trotsig liten kille och just nu kommer det sys mycket bebiskläder :) jag har skadat mig utöver foglossningen så kommer inte ut mycket. Så sy kläder får bli min december! :)

  • JennyJenny.se
    Milleman skrev 2015-11-28 10:35:37 följande:

    En bit ner på bloggen finns en film från vårt rutinultraljud :) bloggen handlar om vårt vardagsliv med just nu en lite jobbig graviditet, en underbar men trotsig liten kille och just nu kommer det sys mycket bebiskläder :) jag har skadat mig utöver foglossningen så kommer inte ut mycket. Så sy kläder får bli min december! :)


    Vad tråkigt att du mår dåligt under graviditeten :( Hoppas att du kan få lite vila o energi ändå. Vårt ultraljud är i slutet av december. Är alltid så nervös inför ultraljud men samtidigt spännande!
  • me93

    Vad kul med en massa gravidbloggar att följa! 


    Jag är 22 år & väntar mitt första barn. Beräknad till februari i år, så det närmar sig med stormsteg..


    elinkristin.devote.se 

  • Mammatrams

    Åh vad bra, satt just och letade efter fler bloggar!

    Min blogg är redan ett år gammal, liksom min son, och nu väntar vi Tvåan i mitten av oktober. 
    Jag skriver med självdistans och viss humor om småbarnslivet, graviditeter, tankeställare och reflektioner om allt som har med ungar att göra ? samt en del annat.
    Min graviditet har bestått av illamående hittills, men nu är jag tillbaka på jobbet sedan 2 veckor och är helt nöjd med det.

    nouw.com/mammatrams



    Ska bli kul att titta igenom er andra bloggar :) Kram på er!


    Mammatrams. En glatt ärlig mammablogg.
Svar på tråden Gravidbloggar med bf 2016