• Gunilla3455

    Träffade marinsoldat på nätet

    Hej

    Jag är en ensamstående mamma som brukar chatta lite från och till, för en vecka sedan pratade jag med Wayne, som han heter, som är en marinsoldat från USA. Han har en farfar som är miljardär, och har två ferraris berättade han.

    Han vill träffa mig, och jag är så lyckig. Han skulle tagit sitt privatflyg i förrgår men planet gick sönder så jag lånade 500.000kr från banken så att han skulle kunna reparera det. Jag skulle få tillbaka dubbla summan sa han.

    Idag skulle han ha kommit och hälsat på mig, men han bröt benet och ville låna pengar till sjukhusvård, så jag tänkte; "Ok, han är ju ändå miljardär så" .. så han fick låna 130.000:- av mig.

    Han säger att han har pengar men behöver låna pengar för sitt american-expresskort har gått sönder.

    Hur hade ni gjort i min situation? Han säger vi ska gifta oss och jag är så glad och lycklig! Ska jag hjälpa han med mera pengar? Han är ju ändå en soldat, snygg, och ärlig verkar han vara.

    På något sätt känner jag mig lite dum och naiv, men äh, ska jag låna ut pengar en fjärde gång eller hur hade ni gjort?

  • Svar på tråden Träffade marinsoldat på nätet
  • Anonym (Jojo)

    Tycker du ska ge honom mer pengar. För han är ju miljardär.

  • Anonym (Suck)

    Det finns två alternativ:

    1. Du försöker driva med oss
    2. Du är grundlurad

    Sannolikheten för att "Wayne" är ärlig, har en farfar som är miljardär och att han vill gifta sig med dig är noll. Alla pengar du skickar är förlorade.

  • Gunilla3455

    Precis, funderar på det med. Ska kolla vad det kostar att ta SMS-lån eller kanske man kan ta ett större lån med min bostad som insats?

  • Anonym (Yes)

    Haha! Dagens garv! Och det är ju ändå söndag och inte fredag!

Svar på tråden Träffade marinsoldat på nätet