• Anonym (x)

    Kan du tänka dig ha ett förhållande med en kille som väger 95 kg? 180 cm lång

    Kan du tänka dig ha ett förhållande med en kille som väger 95 kg? 180 cm lång är han... Han har en bra personlighet... I det förhållandet ingår sex.

    Var brutalt ärliga när ni röstar, tack.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du tänka dig ha ett förhållande med en kille som väger 95 kg? 180 cm lång
  • Ronga

    Kan du tänka dig att ha ett förhållande med en kille som kammar håret åt vänster istället för höger?

    Kan du tänka dig att ha ett förhållande med en kille som har röda strumpor

    Kan du tänka dig att ha ett förhållande med en kille som har glest skäggväxt

    Kan du tänka dig att ha ett förhållande med en kille som äger en rosa tandborste

    Kan du tänka dig att ha ett förhållande med en kille som har för blek hy

    Vad är det med dessa frågor? Klart som fan att tjejer kan tänka sig det. Alla är inte likadana heller och föredrar inte samma sak.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (Olika)

    Beror väl också få om det är fett eller muskler.

  • Pentra

    Nu så är jag 48 år, men svaret hade varit likadant om jag varit vid 30 år; nämligen: "ja". Varför ställer du frågan, TS?

  • Cecese

    Ja, självklart. Idag är jag 36 men jag skulle svarat samma redan när jag var 15 år.

  • Anonym (lycklig)

    Haha ja jag och min sambo har varit tillsammans i 15 år nu och han är knappt 180 och väger strax under 100 kg. Inga problem. Han tränar dock mycket och är alltså muskulös....

  • Anonym (Huvva!)

    Nej,jag har aldrig och kommer aldrig att attraheras av så feta män. För det är klar fetma.

Svar på tråden Kan du tänka dig ha ett förhållande med en kille som väger 95 kg? 180 cm lång