• Anonym (orolig)

    min fru vill inte...

    Min fru vill inte ha sex och säger sig inte onanera?

    Har försökt prata om detta men då byts det ämne !

    vad tror ni/göra åt det ?

  • Svar på tråden min fru vill inte...
  • Underhill
    Anonym (orolig) skrev 2015-12-01 09:15:04 följande:
    Min fru vill inte ha sex och säger sig inte onanera?
    Har försökt prata om detta men då byts det ämne !
    vad tror ni/göra åt det ?
    Prata mera. 
    E vi överens så kör vi
  • Anders 386
    Underhill skrev 2015-12-01 09:16:40 följande:
    Prata mera. 
    Jag tror inte det är prata som TS vill göra.

    Tyvärr är vi väldigt olika begåvade när det gäller sexlust. Och då hjälper det inte att prata om det. Vissa som är otillfredsställda väljer att leva med det - andra väljer att lämna sin partner för att försöka hitta någon som motsvarar förväntningarna.

    Men man kan ju börja med att försöka bearbeta sitt eget förhållande - steg ett som är enklast är att se till att man själv är attraktiv. Hel o ren, klä sig snyggt, jobba med sin kropp (träna, hålla normalvikt.) Och varför inte visa lite tydligt intresse för andra attraktiva kvinnor, då kanske hon får för sig att hon måste göra sig attraktiv för att behålla sin partner..
    Steg två är att försöka få partnern att förstå att hon är sexuellt attraktiv - få henna att ta av sig mjukisbrallorna och sätta på sig spetstrosor. Och se till att ge henne komplimanger, få henne att fatta att hon är en sexuell varelse.

    Det där med sex i ett förhållande måste byggas upp på sikt - en handling bäddar för nästa handling som till slut leder dit man vill. Finns inte lusten måste man liksom bygga upp den från början. Det funkar inte bara att fråga om hon vill knulla...
  • Anonym (orolig)

    Okej har försökt med allt detta och hon vet redan att hon är sexig är alltid sexigt klädd mm

    Det verkar mer som att hon är ointresserad av mig och pratar mycket om 3 kant med ny kille....

  • Anders 386
    Anonym (orolig) skrev 2015-12-01 09:55:53 följande:

    Okej har försökt med allt detta och hon vet redan att hon är sexig är alltid sexigt klädd mm

    Det verkar mer som att hon är ointresserad av mig och pratar mycket om 3 kant med ny kille....


    Då tar det en helt annan vändning - vill inte ha sex med dig men pratar om trekant???  Det lät inte å kul förstås, och där hamnar vi direkt utanför min egen kunskapsnivå.

    Du kanske måste välja mellan att leva i ett trist förhållande eller att riskera ditt förhållande helt? Det finns faktiskt en chans att hon tänder på att du ska vara typ "cuckold" och att ni skulle kunna få ett skitbra sexliv om du också tänder på idén. Jag tänder själv oerhört mycket på tanken att se min fru med en annan man - men det är enklare för mig eftersom vi utgår från ett förhållande där hon redan njuter av sex med mig.

    Jag vågar nästan inte ge några råd....???
  • Anonym (orolig)

    Hmm jag gillar tanken på en till men inte att bli helt utbytt !

    Man känner sig totalt värdelös just nu iom att sex tydligen lockar med en annan men inte med den man valt att gifta sig med...

    man funderar mer på det där med onanin , är det tabu för alla att stå för att man gör det ?

  • Underhill
    Anonym (orolig) skrev 2015-12-01 09:55:53 följande:
    Okej har försökt med allt detta och hon vet redan att hon är sexig är alltid sexigt klädd mm
    Det verkar mer som att hon är ointresserad av mig och pratar mycket om 3 kant med ny kille....
    Ok, så hon snurper läppen och säger utan att uttala det: "jag vill inte prata mera"!? Antar att hon anser att bollen ligger hos dig då? Fantastiskt vuxet beteende. Ställer ju det hela i en annan dager. Trekant är ju en grej, men om hon inte ger dig och er det du/ni "behöver", så gissar jag att du inte är så på när det gäller trekant, eller!? Tror hon på fullaste allvar att du vill vara del av en trekant där hon ägnar mesta tiden åt den nya killen!? Bara för att hon eventuellt kanske egentligen bara vill känna en annan lem i sitt sköte!? Jaja...behöver naturligtvis inte alls vara på det viset...men iaf troliga orsaker och anledningar bland många andra :) 

    Men är trekant något även du har funderat på så varför inte :)
    E vi överens så kör vi
  • Anonym (orolig)

    Just så jag känner ! jag har försökt prata om trekant jag oxå men att jag vill att vi har ett sexliv innan men då blir det fel och allt rinner ut i sanden istället...

    Börjar bli orolig att en ny penis är det ända som skulle duga och där är jag kluven

  • Anders 386

    Svårt att analysera eftersom man skulle vilja veta vad det är med en trekant som gör att hon lockas av det.

    Hon vill helt enkelt ha en bättre älskare?
    Hon går igång på att två killar leker med varandra?
    Hon vill se sin man i en "undertryckt" position?
    Hon tänder på att mannen njuter av att se henne med en annan?

    Så nu är det tom så att jag måste ge samma råd som tidigare talare - du måste faktiskt prata om det här - vad i en trekant är det hon går igång på??
    Det kan vara att ert förhållande är dåligt - men det kan också vara så att det är på väg mot bättre tider.

  • Anders 386
    Anonym (orolig) skrev 2015-12-01 10:29:28 följande:

    Just så jag känner ! jag har försökt prata om trekant jag oxå men att jag vill att vi har ett sexliv innan men då blir det fel och allt rinner ut i sanden istället...

    Börjar bli orolig att en ny penis är det ända som skulle duga och där är jag kluven


    Nja - att penisen inte skulle vara ok är väl ganska långsökt - (Om du inte har några problem där förstås.)  Men självklart är det väl ganska vanligt bland både kvinnor och män att det är en häftig och spännande känsla att vara med nån ny som inte är en vana..  
    Din fru kanske njuter av en riktig "Bull" som är väldigt dominant i sängen? Men vill kanske ha en mera jämlik man i äktenskapet??  Fan, ingen aning, bara spekulerar vilt....


  • Linux1003

    Det låter som om ni har större problem än så. Hon vill inte ha sex men hon vill gärna ha en trekant!!?? Jag har ingenting emot trekanter men det osar redan nu som ett misslyckat scenario.

    Det kan inte vara en fråga om vad hon vill eller inte. Om du söker en konklusion så får du se till att ni hamnar i speaking terms.

Svar på tråden min fru vill inte...