• Anonym (släkting till 6-barnsmamma)

    Hur mycket tid har ni föräldrar?

    Jag tycker det alltid är lika spännande att gå in på FL och se hur många gnäll och dräll trådar det finns här. Gnälls till höger och vänster om sambosar som är dryga, kompisar som är jobbiga, svärmödrar, släktingar, osv... Ställer mig lite frågande till hur ni har så mycket tid att ni hinner gå in och skriva och läsa allt här?

    Vissa är så hyperaktiva här att man kan starta en tråd eller skriva ett inlägg och sedan få svar på tal inom 1 minut.


    Har ni inga barn eller ligger barnen och skriker eller ropar "mamma mamma mamma"? Blir lite fundersam. Finns det nån soctant här inne som kan styra upp det här?

  • Svar på tråden Hur mycket tid har ni föräldrar?
  • Anonym (jobbar)

    Jag jobbar, yngsta sonen är på dagis och den äldsta i skolan

  • Anonym (T)

    Sonen sover middag :)

    Jag lagar lunch i detta nu

    Simultanförmåga tror jag det kallas? ;)

    Men hur var det med gnällandet nu TS? Är de inte lite white trash att klaga på andras gnäll?

    Och exakt vad skulle en "soctant" kunna göra här?

  • Anonym (släkting till 6-barnsmamma)
    Anonym (T) skrev 2015-12-02 11:27:16 följande:

    Sonen sover middag :)

    Jag lagar lunch i detta nu

    Simultanförmåga tror jag det kallas? ;)

    Men hur var det med gnällandet nu TS? Är de inte lite white trash att klaga på andras gnäll?

    Och exakt vad skulle en "soctant" kunna göra här?



    Jopp. Jag är en gnällkärring. Därför skaffade jag ett konto på FL så jag kunde gå in och gnälla på allt och alla :D

    Feels so gooood
  • Anonym (T)
    Anonym (släkting till 6-barnsmamma) skrev 2015-12-02 12:21:20 följande:

    Jopp. Jag är en gnällkärring. Därför skaffade jag ett konto på FL så jag kunde gå in och gnälla på allt och alla :D

    Feels so gooood


    Dåså då vet du ju kärring
  • Anonym (tss)

    Sitter oftast på kvällarna då sover sonen. Men annars lekar han med en kompis, är i skolan, leker hemma, sitter vid datorn/surfplattan/tv-spel/film, ute och leker på gården. När han var yngre satt jag när han sov middag och på kvällarna.

  • Tow2Mater
    Anonym (släkting till 6-barnsmamma) skrev 2015-12-02 12:21:20 följande:

    Jopp. Jag är en gnällkärring. Därför skaffade jag ett konto på FL så jag kunde gå in och gnälla på allt och alla :D

    Feels so gooood
    Skulle va roligare om du startade en diskussions-gnälll-trad, som kan leda till mera gnälll och gnälloutlets.
Svar på tråden Hur mycket tid har ni föräldrar?