• Aleckz

    De där med vänsksp, någon som behöver en ny??

    Vet inte redigt vad man ska välja för kategori på detta... Känner mig bara less och saknar den där rediga vänskapen, någon o pratades som förstår helt enkelt.. Är 23 år och har två barn.. Bor i Kalmar län.

    Är mamma ledig just nu o sambon är inte till någon tröst men är en annan historia. Sedan byte av partner så har vännerna försvunnit mer och mer då ja flyttade till Annan ort och de få man hade fick alltid en annan höra av sig till man vill Lixom ha en vänskap där det är ge och ta inte bara ge ge ge utan även få något tbk. Bara ett sms med hur mår du ? Fika ? Eller a vad som, någon att prata med..som men hade när man var liten man kunde säg precis vad som - antingen tittar de konstigt eller så skrattade man ihop tills man storkna :) kanske finns fler som saknar den där vänskapen ??

    Låter som en dejtreklam nästan hah inte meningen.

  • Svar på tråden De där med vänsksp, någon som behöver en ny??
  • Andersson85

    Hej! Bor också i Kalmar län och är föräldraledig med vårt tredje barn ( har dock endast två hos oss här på jorden????). Saknar också vänner då mina är utspridda i Sverige och vi ses sällan. Är relativt ny på orten också så känner ingen här direkt. Är ju så svårt att hitta nån att hänga med..

  • Aleckz

    Har dock endast två här på jorden ? Förstod inte redigt där, förlorat något barn :/ ?

    Vart någonstans bor du :) ? Ja de är inte de lätaste att hitta ny vänner eller så tyvärr. Och då kan jag prata för mig o är inte blyg på något sätt.. Här finns inte så mkt att göra när man är mammaledig och inte så att de trillar in nya människor på gräsmattan varje dag heller ;) så ibland känns de bara blä faktist o inte ha någon "där"

  • Andersson85

    Såg att du skickat meddelande. Har skickat två till dig i veckan. Inte fått dom?! Testar här om det funkar. Skriver i appen nu. Fick byta till min gamla iphone då jag kastade Sonyn i asgalten;). Hoppas du ser detta!!

  • Aleckz

    Nej ser inte de nu heller.. Om du börjar ett nytt medelande o skickar ? Eller hur löser man detta :p

Svar på tråden De där med vänsksp, någon som behöver en ny??