• Anonym (Anonym milf)

    Jag vill förstöra ett äktenskap...

    ...och inte vilket som helst, utan ett lyckligt. Jag vill hitta en snäll fin trogen karl som inte har en tanke på att nånsin vara otrogen mot sin fru och förföra honom såpass grundligt att han lämnar fru och barn.

    Ni vet en såndär genomfin lycklig familj där alla är snälla och älskar varandra, fina, kristna goda människor med ett fint monogamt sexliv. Så bara dyka ner som en bomb, fast en supersexig bomb och sabba allt det där med min sexighet. Knulla honom såpass att han blir helt galen i mig och inte kan tänka klart...

    Gråtande barn, skilsmässa totalt uppslitande och plågsamt. Sedan dumpa karln som blir alkoholist och dekar ner sig i sin fylla och depression.

    Frågor på det?

  • Svar på tråden Jag vill förstöra ett äktenskap...
  • Furienna
    Anonym (Anonym milf) skrev 2015-12-20 19:53:57 följande:

    ...och inte vilket som helst, utan ett lyckligt. Jag vill hitta en snäll fin trogen karl som inte har en tanke på att nånsin vara otrogen mot sin fru och förföra honom såpass grundligt att han lämnar fru och barn.

    Ni vet en såndär genomfin lycklig familj där alla är snälla och älskar varandra, fina, kristna goda människor med ett fint monogamt sexliv. Så bara dyka ner som en bomb, fast en supersexig bomb och sabba allt det där med min sexighet. Knulla honom såpass att han blir helt galen i mig och inte kan tänka klart...

    Gråtande barn, skilsmässa totalt uppslitande och plågsamt. Sedan dumpa karln som blir alkoholist och dekar ner sig i sin fylla och depression.

    Frågor på det?


    Du är sjuk. Förlåt, men det är min enda kommentar.
  • Sarakechi

    Ett horigt sliddjur har man ju hört talas om förut, att du inte skäms din jävel, knip igen benen och ge fan i upptagna män, eller är du efterbliven som inte kan räkna ut det?

  • Furienna
    Sarakechi skrev 2015-12-22 00:29:07 följande:

    Ett horigt sliddjur har man ju hört talas om förut, att du inte skäms din jävel, knip igen benen och ge fan i upptagna män, eller är du efterbliven som inte kan räkna ut det?


    Ja, människan kan väl åtminstone hålla sig till lediga karlar? Det är nog grymt att utnyttja en man på det där sättet, men att dessutom vilja såra hans eventuella barn. Tvi ***!
  • Sarakechi
    Furienna skrev 2015-12-22 01:32:02 följande:
    Ja, människan kan väl åtminstone hålla sig till lediga karlar? Det är nog grymt att utnyttja en man på det där sättet, men att dessutom vilja såra hans eventuella barn. Tvi ***!
    Jag har varit med om liknande saker, äckliga fittjävlar som sett att min karl varit upptagen, men som likt förbannat behövde prova lyckan, jävla äckel, de skulle fan plågas till döds, jävla skräp till undermänniskor..
  • Sarakechi

    Men vad är det för jävla män som lockas till såna billiga pissluder?

  • Anonym (frun)

    Om du kunde få min man att lämna mig på två dagar är du välkommen hit . Enda nakdelen vore att när han fick veta jag planerat skulle julen bli trist så kan vi inte testa i Januari .

  • Anonym (:()

    Du skulle inte ha en chans på mitt äktenskap. Många "sexiga bomber" har raggat på min make. Han ser dom inte ens. Det är mest underhållande att se på när dom försöker. Han är trogen och vi är extremt förälskade. Kan bero på att jag själv är en sexig bomb trots de två barn jag gett honom ;)

    Jag tror inte att du är seriös med din TS. Men det finns nog osäkra och oälskade kvinnor som i sin besvikelse vill skada andra. Att vara ett tillfälligt ligg till en otrogen skitstövel är inget mått på framgång.

  • Sweetmind

    Vad har du för diagnos och vad äter du för medicin? Den verkar nämligen inte hjälpa och jag skulle kunna ge dig lite andra förslag på hjälp till självhjälp.

  • Anonym (lyckligtgift)

    Vi kanske ska ge TS ett litet break.. Förmodligen någon som gjort likadant mot henne (antingen som barn eller som fru) vilket gjort henne desperat efter uppmärksamhet, obefintlig självkänsla och hon har förmodligen endast känt sig "tillräcklig" när någon velat ligga med henne. Jag tycker synd om sådana människor faktiskt, som definierar sig själva efter hur mycket någon annan vill ha dem.

Svar på tråden Jag vill förstöra ett äktenskap...