• Äldre 2 Jan 06:29
    4889 visningar
    2 svar
    2
    4889

    min begravning

    hej alla här är en kille som mår jävligt skit har blivit anklagad sen den 9/15 men det värsta  var den 8/11 då fick jag reda på att min fru har lämnat in om skilsmässa vi har varit gifta i 16 år och varit i hop i 18 år och sen dess har jag villa prata med hon men då lägger hennes familj att hon inte ska ta imot mig och den 11/11 så var vi i rätten  och då kom vi fram att jag ska åka och träffa min son varje onsdag men jag har inte fått träffa min son sen den 16/12 och nu har man blivit polis anmäld för 5 gången och vad det är vet jag inte nu har jag fixat min sista önskan och gjort en film har ringt läkare men dom gör inte något.  och är ensamm i lägenheten och har fan inte supit på 19 år och har börjat igen tack vare hon att jag inte få träffa min son. och har sagt till hon är välkomen och komma till backa och det vet hon och hon vill men hennes föräldrar stoppa hon


    Olika orsaker till självmordstankar

    Ofta kan självmordstankarna höra ihop med en depression eller stark ångest. Ibland kan självmordstankar komma i samband med en personlig kris där personen upplever att hen har misslyckats, blivit kränkt eller mobbad. Förlust av närstående, en relation eller sitt arbete kan vara andra orsaker. Kanske har hen varit tvungen att lämna sitt invanda sammanhang, som till exempel sitt hemland eller familj, och upplever en stor tomhet.

  • Svar på tråden min begravning
  • Äldre 6 Jan 00:22
    #1

    Jag tycker att du först och förämst ska söka upp en psykolog/terapist som du kan prata med & få hjälp med ditt drickande om du har börjat igen.
    Blanda inte in ditt barn i ditt liv om du dricker, det kan skada honom.

    Bli nykter , se till att få träffa din son och ha ett bra liv. Kram

  • Äldre 11 Feb 21:58
    #2

    jag Blanda inte in mitt barn

Svar på tråden min begravning