• Anonym (TS)

    Hur låter ni?

    Jag har ett problem som har dykt upp de senaste 2 månaderna. När jag och min sambo har sex och jag kommer så låter jag ingenting, är det knäpptyst men jag stönar alltid annars när vi har sex men precis när jag kommer blir jag knäpptyst och jag rör mig inte, får inga ryckningar.

    När jag onanerar själv och får orgasm så får jag ryckningar och låter men inte vid samlag.

    Jag har diskuterat detta med min partner då han inte anser att jag kommer medan jag anser att jag kommer, men jag har nu faktiskt börjat tveka på om det verkligen är en orgasm..

    Någon annan som det hänt likadant för?

  • Svar på tråden Hur låter ni?
  • glutten

    Eh, han "anser inte" att du kommer? Alltså om du får orgasm får du det, oavsett hur du låter (eller inte låter). Det är inget han kan "anse" eller "inte anse" att du gör.

  • Anonym (MissX)

    Antingen kommer du eller då kommer du inte. Han kan inte anse om du gör det eller inte.

    Ät jag med en bra älskare stönar jag väldigt högt och kommer jag hårt händer det att jag gallskriker.

  • j a d e

    Du kan inte missa om du fått en orgasm, det har dock ingenting att göra med hur eller hur mycket du låter. Din kille kan "anse" vad sjutton han vill.

    Själv låter jag.. öh, mycket. Hela tiden typ.

  • Anonym (Fröken fokuserad)

    Din partner verkar lite konstig i huvudet.

    Jag låter inte heller så mycket när jag kommer. Precis innan är jag väldigt koncentrerad så då är jag väldigt tyst, precis under klimax håller jag andan och sedan släpper jag ut luften med ett stön när "ryckningarna" i underlivet börjar. Typ så.

  • workoutbabe

    Ganska komiskt att han anser något :)
    Jag låter mycket, stönar väldigt högt och det är inte ovanligt att jag skriker när han ger mig orgasmer.

  • Noname00

    Dom jag har haft se med har alltid låtit lite i någon form antingen flämtat till lite men oftast har det stönats lite av njutning och man känner när tjejerna kommer på samandragningar det går hand i hand.

    Jag som kille brukar väl stöna till lite när jag tömmer min säd rejält.

Svar på tråden Hur låter ni?