• carrouh

    En jääävla röra

    Okej, detta blir en väääldigt lång historia kort. Förra året inledde jag och en kollega en "affär", låter himla dramatiskt men jaja, jag var nybliven singel. Han var nygift och de väntade barn (barnet är nu fött) tiden gick och dramat expanderade, frun fick veta då jag "avslöjade det" eftersom att det var så psykiskt ansträngande då jag veeeerkligen älskade denna killen. Jag är tjugo och han är 6 år äldre. Hamnade på psyk två gånger då det blev för mycket för mig. Idag plussade jag. Jag är alltså gravid med hans andra barn. Han vill vara med mig (säger han...han har ett förflutet av lögner) men har så mycket att förlora nu eftersom att han fortfarande bor och är gift med sin fru. Jag vill ha detta barnet men huuuuur i hela världen skall det gå till???? Hjälp!?

  • Svar på tråden En jääävla röra
  • Anonym (Trådskapare)

    Tänker snarare att är jag beredd att göra abort och ångra det resten av livet, för något som kanske skulle hända...

  • Anonym (Trådskapare)

    Hur ändrar jag så att jag inte har mitt namn vid inlägget?

  • MASolokvist
    Anonym (Trådskapare) skrev 2016-01-16 18:40:32 följande:

    Hur ändrar jag så att jag inte har mitt namn vid inlägget?


    Ditt namn syns inte.
  • MASolokvist
    Anonym (Trådskapare) skrev 2016-01-16 18:40:32 följande:

    Hur ändrar jag så att jag inte har mitt namn vid inlägget?


    Du menar i starten?
    Det går nog inte... vad jag vet!
  • Anonym (Trådskapare)

    Det hände saker första gången på en afterwork, var jätteoförberedd men det kändes jättebra för oss båda, så ja, det gjorde jag, eftersom jag snabbt blev jättekär i honom

  • Långbenopluto
    Anonym (Trådskapare) skrev 2016-01-16 20:27:35 följande:

    Det hände saker första gången på en afterwork, var jätteoförberedd men det kändes jättebra för oss båda, så ja, det gjorde jag, eftersom jag snabbt blev jättekär i honom


    Det var inte schysst av dig.... inte han heller för den delen....

    Man får vad man förtjänar.
  • Anonym (Trådskapare)

    Haha okej? Tack professorn att du berättar att det är fel, den har jag inte hört innan. Så du tycker alltså att en graviditet är något negativt? Som jag förtjänar? Plz, har du inget snällt att säga kan du skriva i andra trådar, ha de

  • Anonym (Mmm)

    Det du förtjänar är antagligen att du kommer att få ett barn med någon du aldrig kommer kunna lita på, och som antagligen kommer göra samma sak mot dig som mot sin fru, om det någonsin blir ni. Jag tycker nog också att du ska fundera på om du vill vara ensam förälder, tror inte att du ska förlita dig på honom. Hoppas på att frun kastar ut honom, för hon kanske förtjänar bättre i alla fall!

Svar på tråden En jääävla röra