• Anonym (bcfr)

    dumpad pga storleken?

    Så. Min flickvän vill dumpa mig för hon anser att vårt sexliv är obefintligt. Vilket det är. Problemet är att hon får ont direkt och hon menar på att jag är för stor för att det ska va skönt . Vad ska jag göra vi älskar varann mig veterligen och jag vill verkligen dela mitt liv med henne. Till saken hör att detta inte är första gången detta händer och jag är rädd att jag ska få sluta mitt liv ensam.

  • Svar på tråden dumpad pga storleken?
  • Anonym (-)

    Hon kan få byta partner med mig. Mitt sexliv är också obefintligt pga storleken på min pojkväns - hans är för smal. Tillräckligt lång, men alldeles för smal.

    Ska vi göra ett byte? Du får med en halv ko på köpet.

  • Anonym (bcfr)
    Anonym (-) skrev 2016-01-17 10:07:44 följande:

    Hon kan få byta partner med mig. Mitt sexliv är också obefintligt pga storleken på min pojkväns - hans är för smal. Tillräckligt lång, men alldeles för smal.

    Ska vi göra ett byte? Du får med en halv ko på köpet.


    Haha en halv ko??,

    Nä men jag e ju kär i denna kvinna. Jag vill ju ha henne kvar. Jag är tveksam men min bedömning är att jag aldrig träffat någon kvinna som njutit av sex så jag tvekar till om du skulle göra det osså
  • Anonym (-)
    Anonym (bcfr) skrev 2016-01-17 10:11:22 följande:

    Haha en halv ko??,

    Nä men jag e ju kär i denna kvinna. Jag vill ju ha henne kvar. Jag är tveksam men min bedömning är att jag aldrig träffat någon kvinna som njutit av sex så jag tvekar till om du skulle göra det osså


    Ja, mu-mu! Haha! Nä, vet inte vart kossan kom in i bilden. Det var väl för att det kändes så absurt att skriva "ska vi göra ett byte", så kossan kom liksom att passa in där.

    Jag njöt av sexet jag och mitt ex hade. Han hade längre och framförallt grövre. Då kom jag varannan gång, nu är det typ 1 på 50. :-O
  • Anonym (bcfr)
    Anonym (-) skrev 2016-01-17 10:21:12 följande:

    Ja, mu-mu! Haha! Nä, vet inte vart kossan kom in i bilden. Det var väl för att det kändes så absurt att skriva "ska vi göra ett byte", så kossan kom liksom att passa in där.

    Jag njöt av sexet jag och mitt ex hade. Han hade längre och framförallt grövre. Då kom jag varannan gång, nu är det typ 1 på 50. :-O


    Jo såklart. Det är beroende på kvinna men även hur stor
  • Eena

    Nu vet jag ju inte hur stor du är men det känns för mig som att problemet kanske ligger någon annan stans. Ser du/ni till att hon är tillräckligt upphetsad innan ni börjar med penetrerande sex? Jag har varit med välutrustade män där det har varit underbart och jag har varit med andra där det bara gjort ont. Då för att han inte riktigt vetat hur han ska hantera den. Dels genom att börja för tidigt och dels genom att inte anpassa ställningar och stötande för att maximera min njutning.

  • Anonym (-)
    Anonym (bcfr) skrev 2016-01-17 10:26:45 följande:

    Jo såklart. Det är beroende på kvinna men även hur stor


    Förstår dig iaf. Du tycker om henne, jag tycker om min pojkvän.

    Fast för er borde det vara lättare än för oss. Jag menar, det är i en vagina du ska in - det enda mänskliga hålet i världen som kan trycka ut ett barn med ett huvudomfång närmare 40 cm. Och så grov är du väl knappast?

    Ni får väl ha ett långt förspel med olika leksaker, så löser det sig säkert.

    Om inte, så vet du vart jag och min ko finns!

    Lycka till.
  • Anonym (bcfr)
    Eena skrev 2016-01-17 10:33:49 följande:

    Nu vet jag ju inte hur stor du är men det känns för mig som att problemet kanske ligger någon annan stans. Ser du/ni till att hon är tillräckligt upphetsad innan ni börjar med penetrerande sex? Jag har varit med välutrustade män där det har varit underbart och jag har varit med andra där det bara gjort ont. Då för att han inte riktigt vetat hur han ska hantera den. Dels genom att börja för tidigt och dels genom att inte anpassa ställningar och stötande för att maximera min njutning.


    Jo de gånger vi gör det brukar jag vänt länge o avändande glidmedel o allt men ibland går det ändå inte framförallt inte om jag inte lyckas få den riktigt hård. Tyvärr verkar det göra ont oavsett hur upphetsande eller våt hon är. O sen känns det som att det blir värre med tiden . Hon blir nervös o spänner sig mer o mer o nu är det oftast som att försöka trycka den genom en vägg typ. Det blir stört omöjligt. Fast hon e våt. . O de gånger man faktiskt fått in den så går det bara typ 14 15 cm sen eren för tjock o gå in mer säger hon
  • Anonym (-)

    Hur stor är den???

    Vart i vårt avlånga land finns du???

  • Anonym (bcfr)

    Haha nä inte riktig några 40 cm haha.

    Men det verkar ju kunna smärta för mindre


    Anonym (-) skrev 2016-01-17 10:36:52 följande:

    Förstår dig iaf. Du tycker om henne, jag tycker om min pojkvän.

    Fast för er borde det vara lättare än för oss. Jag menar, det är i en vagina du ska in - det enda mänskliga hålet i världen som kan trycka ut ett barn med ett huvudomfång närmare 40 cm. Och så grov är du väl knappast?

    Ni får väl ha ett långt förspel med olika leksaker, så löser det sig säkert.

    Om inte, så vet du vart jag och min ko finns!

    Lycka till.


  • Anonym (bcfr)
    Anonym (-) skrev 2016-01-17 10:43:28 följande:

    Hur stor är den???

    Vart i vårt avlånga land finns du???


    24-26 slak - och 28 cm hård.. O nää jag vet folk kommer skriva att det är omöjligt men så är det inte. Det är möjligt och verkligt o relativt meckigt. Bor på Lidingö förövrigt.
Svar på tråden dumpad pga storleken?