• Rhia

    Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?

    Hej! Jag undrar om det finns flera som är gravida i närheten av Gävle, Valbo eller Sandviken som skulle vilja starta en grupp för att prata, tipsa, umgås osv Glad

    Jag skulle gärna vilja hitta någon/några för att umgås, träna eller promenera.

    Jag är 30 år, väntar mitt första barn och är i vecka 16. BF 3/7 Skrattande

     

  • Svar på tråden Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?
  • E87
    Rhia skrev 2016-01-17 11:18:31 följande:

    Hej! Jag undrar om det finns flera som är gravida i närheten av Gävle, Valbo eller Sandviken som skulle vilja starta en grupp för att prata, tipsa, umgås osv Glad

    Jag skulle gärna vilja hitta någon/några för att umgås, träna eller promenera.

    Jag är 30 år, väntar mitt första barn och är i vecka 16. BF 3/7 Skrattande

     


    Hej!
    Här finns en till. Bor i Gävle och väntar andra barnet i mitten av augusti :)
  • E87
    Rhia skrev 2016-01-17 12:11:22 följande:

    Hej! Men vad roligt! Välkommen och grattis! Hur mår du?


    Tack detsamma :) jag mår ganska illa men annars helt okej. Hur mår du? Dags för UL snart?
  • Rhia

    Jag har mått jätteilla från början och fick ta olika läkemedel... Nu börjar det kännas bättre men Gud vad jobbigt det var!

    Ultraljudet blir om 2 veckor! Jag kan inte väntaaaa!! OskyldigSkrattandeSolig

    Förresten jag bor i Forsbacka.

  • Rhia

    Jaaa, jag kan inte vänta! Jag är så himla nyfiken ^^ Ni då?

    Har du någon känsla om att det är en pojke eller en flicka?

    Tränar du något? Jag funderar på att börja simma kanske... eller i alla fall promenera oftare än vad jag gör. Man blir inte så sugen på att motionera när man mår illa... Dessutom blir jag andfådd så snabbt! Oskyldig

  • E87
    Rhia skrev 2016-01-17 13:46:05 följande:

    Jaaa, jag kan inte vänta! Jag är så himla nyfiken ^^ Ni då?

    Har du någon känsla om att det är en pojke eller en flicka?

    Tränar du något? Jag funderar på att börja simma kanske... eller i alla fall promenera oftare än vad jag gör. Man blir inte så sugen på att motionera när man mår illa... Dessutom blir jag andfådd så snabbt! Oskyldig


    Nej vi tar inte reda på kön. Halv spänningen försvinner då tycker jag men vi är ju alla olika. Jag tror att det är en flicka. Har du någon känsla?

    Nej jag tränar inget just nu. Har köpt stavar och tänkte börja gå promenader men som du säger är tufft när man inte mår bra
  • Mbmw

    Här är en till :) 20 år (hinner fylla 21 år) och väntar mitt första barn med BF 21/5 :) bor även jag i Forsbacka!

  • Rhia
    E87 skrev 2016-01-17 13:51:15 följande:
    Nej vi tar inte reda på kön. Halv spänningen försvinner då tycker jag men vi är ju alla olika. Jag tror att det är en flicka. Har du någon känsla?

    Nej jag tränar inget just nu. Har köpt stavar och tänkte börja gå promenader men som du säger är tufft när man inte mår bra
    Ju, det är sant faktiskt... men i mitt fall så känner jag att jag behöver veta, bara för att känna att allt är mer verkligt. Min graviditet har varit riktigt kämpig och ibland har jag känt att jag nästan ångrade mig Rynkar på näsan så det är därför jag tycker att det kommer att bli mycket bättre för mig när jag kan börja tänka på inredning, kläder, namn, osv.

    Jag tror att det är en pojke... nästan alla jag har frågat har gissat på en pojke, så tror jag med att det blir en pojke ^^

    Jag hoppas du börjar må bättre snart, precis som jag gör nu (så himla skönt att "bara" känna illamåendet 1 eller 2 ggr per dag) Cool
  • Rhia
    Mbmw skrev 2016-01-17 23:17:42 följande:

    Här är en till :) 20 år (hinner fylla 21 år) och väntar mitt första barn med BF 21/5 :) bor även jag i Forsbacka!


    Men vad roligt att hitta någon från lilla Forsbacka!! SkrattandeFoten i munnen

    Du får gärna skicka pm om/när du vill träffas någon gång och promenera! (E87, du får självklart också skriva pm när du vill!) Flört
Svar på tråden Gravida I Gävle/Valbo/Sandviken BF 2016?