• MatildaB

    Jag och min flickvän söker spermadonator

    Hej jag och min flickvän söker en spermadonator som kan befrukta mina ägg. Det är första gången jag gör något sånt här. Men vi vill så gärna ha ett barn och vi hoppas hitta en donator. Vi hoppas hitta någon så fort som möjligt och helst i närheten av oss

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-01 15:37
    Det står att jag är 43 men det är fel jag är 18 års ålder och försökt bli med barn ett tag nu. Vissa kanske tycker det är för ungt men vi vill verkverkligem ha ett barn så jag är inte 43 utan jag är 18 vet inte varför det står att jag är 43

  • Svar på tråden Jag och min flickvän söker spermadonator
  • Anonym (:0)

    Gift er o inseminera i Sverige eller åk till Danmark så slipper ni obehagliga överraskningar i framtiden är mitt råd!

  • Anonym (Donator)

    Hej!

    Hör av er till mig så kan vi komma på en lösning.

    Tar inget betalt utan ställer up av alturistiska skäl.

  • Pentra

    TS, du är bara i början av ingången till vuxenlivet. 18 år är alldeles för ungt för att skaffa barn. Många villkor skall uppfyllas innan man är redo att bli förälder. Att vara myndig är långt ifrån tillräckligt. Sett till enbart ålder, för barnaskaffande, så ligger den som tidigast på 28 år för kvinnor. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Donator)

    Jag tycker att 18 år är det bästa tiden för familjestart!

    Du är som mest fertil just nu och det är så människan är skapt..

    Inte efter 30 då det redan är 50% lägre chans att bli gravid.

    För 80 år sen var dom flesta kvinnorna redan mördrar vid den unga åldern.

  • Anonym (gottegris)

    Får man ligga med dig då eller är det klinisk donation som gäller?

  • Anonym (Donator)

    Jag donerar endast i kopp och visar upp friskhetsintyg

  • Anonym (Donator)
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-02-25 13:09:58 följande:

    Jag är rätt säker på att ts vid det här laget har förstått din iver att få donera.


    Och vad är ditt problem då?

    Du kan inte låta bli ämnet samtidigt som du själv är för feg för att prova andra metoder än det som är ok enligt politikerna?
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Donator) skrev 2016-02-25 14:48:28 följande:
    Och vad är ditt problem då?
    Du kan inte låta bli ämnet samtidigt som du själv är för feg för att prova andra metoder än det som är ok enligt politikerna?
    Något problem har jag inte, men jag tycker att du är väldigt obehaglig. Det är inte meningen att man ska tjata sig till att få bli någons donator, det ska komma naturligt. Du kliver över gränsen med ditt beteende som är långt ifrån socialt accepterat.

    Mina tankar kring donation är allt annat än politiskt godkända, men det är inget jag känner för att redovisa för dig.
  • Smastor

    Gör som alla andra hindjur, ligg och säg att ni äter ppiller :D

  • Anonym (Donator)

    Gissar att du står i landstingets kö för IVF behandling och är frustrerad över dom långa väntetiderna.

    Samtidigt hatar du när folk kör vänsterfilen och brassar om dig

  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Donator) skrev 2016-02-25 18:30:37 följande:
    Gissar att du står i landstingets kö för IVF behandling och är frustrerad över dom långa väntetiderna.
    Samtidigt hatar du när folk kör vänsterfilen och brassar om dig
    Nej, ledsen att göra dig besviken. Men att det tog dig en timme att söka upp den kontringen gjorde mig besviken.
  • Anonym (?)
    Anonym (Donator) skrev 2016-02-23 05:57:43 följande:

    Jag tycker att 18 år är det bästa tiden för familjestart!

    Du är som mest fertil just nu och det är så människan är skapt..

    Inte efter 30 då det redan är 50% lägre chans att bli gravid.

    För 80 år sen var dom flesta kvinnorna redan mördrar vid den unga åldern.


    I vilket land var de flesta kvinnorna mödrar vid 18? I Sverige har man alltid fått första barnet ganska sent, kvinnor vid 25 och män vid 27. Detta eftersom de allra flesta kvinnor jobbade innan som piga/biträde etc. och hade råd att försörja barn först då. Vilket man brukar tycka att man ska ha råd med än idag. Svarar gärna på frågan för jag är verkligen intresserad :)
  • Anonym (Donator)
    Utflykt i verkligheten skrev 2016-02-25 18:58:03 följande:

    Nej, ledsen att göra dig besviken. Men att det tog dig en timme att söka upp den kontringen gjorde mig besviken.


    Jag hade en insemination alldeles nyss

    Inte lätt att glädja alla
  • Utflykt i verkligheten
    Anonym (Donator) skrev 2016-02-25 19:42:53 följande:

    Jag hade en insemination alldeles nyss

    Inte lätt att glädja alla


    Nåväl, det var givetvis ett skämt så du behöver inte ta det så hårt.
  • Anonym (Donator)

    Det finns som sagt tid att donera denna vecka om det finns intresse?

  • neverpreggo

    Men jisses... vem vill ha att göra med någon som är så på, speciellt i en tråd där TS aldrig svarat? Det finns en PM-funktion annars.

  • Donatorn

    Jag är en man på 42, barnlös ännu. Skulle gärna donera mina celler till ett behövande par. Jag har både haft idrottsliga framgångar och högskolebakgrund.
    har mörkt hår och blå ögon 176cm.

  • blekinge30
    Jag kan gärna tänka mig att donera mina spermier till en person som vill bli gravid. Jag bor i Blekinge. Jag går att nå mig på KIK. joonn889   Men du får själv ta hand om barnet. Jag kan gärna vara ni anonym.
Svar på tråden Jag och min flickvän söker spermadonator