• Anonym (Ledsen)

    Jag orkar inte med livet längre. Vill inte sälja sex mer..

    Hej.

    Jag vet inte riktigt vad jag ska börja. Jag säljer alltså sex och har gjort det ett tag. Det började med att min kille lämnade mig och just då hade jag precis blivit av med mitt jobb. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag har lånat av familj och vänner så jag kunde betala hyra och söker en massa jobb men jag har inte jättemycket erfarenhet och får sällan svar. Jag vet hur svårt det är med jobb idag.

    Jag visste inte vad jag skulle göra så efter många om och men så fick jag kontakt med en på nätet och han betalade mig för sex. Jag tänkte en gång och sen aldrig mer och så får jag hyran betald. Men jag har fortsatt. Jag mår så jävla dåligt. Jag är en hora och hela tiden måste jag hålla igång för att få tag i pengar.

    Jag äcklas av mig själv, men samtidigt vet jag inte vad jag ska göra.. Jag har sökt hjälp men kommer inte få några pengar förrän om en månad och jag ligger efter med hyran då jag inte klarat att sälja mer sex men nu måste jag ju göra det.. Snälla, vad hade ni gjort i min sits..? 

  • Svar på tråden Jag orkar inte med livet längre. Vill inte sälja sex mer..
  • Anonym (Men snälla)

    Vi har välfärd i detta landet. Du vill ta den lätta och minst "förnedrande" vägen eller? Socialen hjälper dig.! Inte skitkul men det är under en period i ditt liv.

  • Snygg kotlett

    Jag skoja. Ne men sluta bara med det och fråga om hjälp från soc?


    Snygg svärmor föder snygg dotter
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Men snälla) skrev 2016-02-04 17:18:48 följande:

    Vi har välfärd i detta landet. Du vill ta den lätta och minst "förnedrande" vägen eller? Socialen hjälper dig.! Inte skitkul men det är under en period i ditt liv.


    Jo jag vet och det är det jag väntar på, har pratat med dom men det är väntetid. Jag vet att jag skulle tagit kontakt med dom för längesedan men ja, jag har mått så dåligt och tänkt att detta är sista gången och sen hittar jag ett jobb men nu pallar jag inte mer, jag har inte betalat senaste hyran för jag har verkligen inte orkat sälja mer sex
  • Anonym (Men snälla)
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-02-04 17:22:53 följande:

    Jo jag vet och det är det jag väntar på, har pratat med dom men det är väntetid. Jag vet att jag skulle tagit kontakt med dom för längesedan men ja, jag har mått så dåligt och tänkt att detta är sista gången och sen hittar jag ett jobb men nu pallar jag inte mer, jag har inte betalat senaste hyran för jag har verkligen inte orkat sälja mer sex


    Tror att du behöver lätta på trycket, prata ut om detta. Får jag fråga; känns det inte lite B? Kan ju inte vara som på film?
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Men snälla) skrev 2016-02-04 17:27:31 följande:
    Tror att du behöver lätta på trycket, prata ut om detta. Får jag fråga; känns det inte lite B? Kan ju inte vara som på film?
    Kanske skulle jag behöva prata med någon men det skulle vara jättejobbigt. Det var aldrig meningen att det skulle bli såhär. Jag tänkte att en gång och aldrig mer sen får jag gå vidare men så blev det inte. Jag är inte ens samma människa längre, jag är liksom likgiltig. Känns som om jag förstört mig själv.

    Det är inte som på film, det är inte så lätt..
  • seriösanvändare

    Mår du dåligt av själva "sexsäljandet" eller för att du tycker att det är "moraliskt fel"?

    Jag skulle också sälja sex om jag var tvungen (det skulle nog de flesta göra - överlevnadsdriften är stark), men jag skulle förmodligen tycka att det var både läskigt och obehagligt. Däremot skulle jag inte känna mig "smutsig" eller som en dålig människa. Och hade jag bara någon eller några kunder som jag gillade och som betalade bra, skulle jag nog i alla fall stå ut med det.

    Självklart ska du omedelbart sluta om du mår som du gör, det finns som sagt annan hjälp att få. Det låter som om du har hamnat i en ond spiral. Du borde inte ha sålt sex från början eftersom du egentligen inte ville (det är en annan sak om man vill), men jag kan förstå din desperation.


    Om du alltid är seriös, lever du bara ditt liv till hälften.
  • Anonym (Ledsen)
    seriösanvändare skrev 2016-02-04 17:37:14 följande:

    Mår du dåligt av själva "sexsäljandet" eller för att du tycker att det är "moraliskt fel"?

    Jag skulle också sälja sex om jag var tvungen (det skulle nog de flesta göra - överlevnadsdriften är stark), men jag skulle förmodligen tycka att det var både läskigt och obehagligt. Däremot skulle jag inte känna mig "smutsig" eller som en dålig människa. Och hade jag bara någon eller några kunder som jag gillade och som betalade bra, skulle jag nog i alla fall stå ut med det.

    Självklart ska du omedelbart sluta om du mår som du gör, det finns som sagt annan hjälp att få. Det låter som om du har hamnat i en ond spiral. Du borde inte ha sålt sex från början eftersom du egentligen inte ville (det är en annan sak om man vill), men jag kan förstå din desperation.


    Jag tror det är bådeoch, jag är jätterädd när jag ska träffa en ny ''kund'' då jag inte vet vad som kan hända egentligen. När inte mina fasta ''kunder'' kan måste jag ju hitta nya.. Jag tycker det även är äckligt för dom jag träffar skulle jag aldrig ha sex med om det inte vore för pengarna. Dom flesta är ju 20 år äldre än mig. Jag vill inte leva såhär och tänker hela tiden att jag är en smutsig hora. 

    Jag önskar att jag aldrig gjort det från början men sen var jag ''tvungen'' att fortsätta men nu pallar jag inte mera
  • Anonym (beror på)

    Håller med ovanstående. Alltså, blotta tanken på att låta främmande män som man inte ens tänder på, ta på en och kanske ligga med en eller vad man nu gör, får mig nästan att må illa. Dessutom skulle jag vara rädd. Vad händer om man träffar på en galen sadist eller dylikt? De söker sig ofta till prostituerade...

    Däremot är man ingen dålig människa om man gör det för att överleva (även om TS borde ha valt en annan väg), och det finns ju de som trivs med att sälja sex. Men då tar de ju inte vilka kunder som helst, har kanske några "stamkunder" som de gillar och kanske t om tänder på.

    Allt beror alltså på under vilka omständigheter TS sålde sex.

    För mig är sex ingen big deal, men det är stor skillnad på att ha sex för att man vill, och att ha sex för att någon betalar för det. Även om det ena inte måste utesluta det andra.

  • Ingensignal

    Varit i din sist för några år sedan. Mår fortfarande skit över det och kan inte ha någon sexuell relation längre som känns bra. Har du varit ärlig med socialen? Jag fick åka till ett familjehem nästan direkt jag sökte hjälp, dock missbrukade jag också. Stå på dig! Säg att läget är akut, annars kanske psyk kan hjälpa så länge? Du måste sluta NU, folk som säger att vissa gör det för nöjes skull är fulla av skit! Du förstör dig själv och din självkänsla blir till noll. Förr eller senare åker du dessutom på en idiot - det gjorde jag. Du fixar det här!! Säg att läget är akut till soc annars borde du få bo på akutpsykiatrin tills läget lugnar sig. Har du ingen vän, familj annars du kan få hjälp av så länge? Tänk dock på att inte ta emot överföringar på nätet, du får du mindre av soc även senare för de vill ha dina kontoutdrag tre månader tillbaka. Säg att läget är akutakut men att du planerar att arbeta sen! Sen borde du hitta en psykolog och prata med. Styrkekramar????

  • Ingensignal

    Just det: låter kallt men tänk på att det är bra att du mår skit och vill göra något åt det! Det är när du slutar bry dig som din självkänsla är helt död och dit kommer du förr eller senare.

  • Anonym (Ledsen)
    Ingensignal skrev 2016-02-04 18:06:03 följande:

    Varit i din sist för några år sedan. Mår fortfarande skit över det och kan inte ha någon sexuell relation längre som känns bra. Har du varit ärlig med socialen? Jag fick åka till ett familjehem nästan direkt jag sökte hjälp, dock missbrukade jag också. Stå på dig! Säg att läget är akut, annars kanske psyk kan hjälpa så länge? Du måste sluta NU, folk som säger att vissa gör det för nöjes skull är fulla av skit! Du förstör dig själv och din självkänsla blir till noll. Förr eller senare åker du dessutom på en idiot - det gjorde jag. Du fixar det här!! Säg att läget är akut till soc annars borde du få bo på akutpsykiatrin tills läget lugnar sig. Har du ingen vän, familj annars du kan få hjälp av så länge? Tänk dock på att inte ta emot överföringar på nätet, du får du mindre av soc även senare för de vill ha dina kontoutdrag tre månader tillbaka. Säg att läget är akutakut men att du planerar att arbeta sen! Sen borde du hitta en psykolog och prata med. Styrkekramar????


    Jag har inte sagt mer än att jag är i ekonomisk kris till soc, jag vet inte hur jag ska säga det. Jag är rädd att folk får reda på att jag sålt sex då och sen är det jättejobbigt att prata om. Jag missbrukar inget men jag dricker en massa. Både innan och efter jag träffar kunder för att klara av det. Jag vet att förr eller senare kommer jag säkert träffa på någon idiot men ibland känns det som om jag inte bryr mig längre.

    Slutar jag nu blir min hyra jättesen, jag har inte sålt på ett tag nu för att jag mått så jäkla illa av det men nu är det verkligen kris med hyran. Jo det där med kontoutdrag håller jag koll på. Jag har redan lånat en massa av vänner och familj så det går inte där..
  • Anonym (s)

    Ansök om försörjningsstöd och kontakta hyresvärden och förklara att hyran blir sen p.g.a. att du väntar på besked från soc!

  • Anonym (Kan)

    Kan du inte hyra ut en del av din lägenhet ett tag så du får hjälp med hyran? I Stockholm ex är det ju bostadsbrist och folk betalar ca 5000 för ett rum, då kanske du kan täcka större delen av hyran tills du kommer på fötter. Även om du bor i en 2 rok kan du hyra ut sovrummet och sova på soffan?

  • Anonym (sebbe)

    Okej, nu har du provat detta och det funkar inte längre. Bra, nu vet du det, då är det bara att sluta. Pengar får du dra in på annat sätt. Vilka typer av jobb har du sökt?

  • Anonym (??)
    seriösanvändare skrev 2016-02-04 17:37:14 följande:

    Mår du dåligt av själva "sexsäljandet" eller för att du tycker att det är "moraliskt fel"?

    Jag skulle också sälja sex om jag var tvungen (det skulle nog de flesta göra - överlevnadsdriften är stark), men jag skulle förmodligen tycka att det var både läskigt och obehagligt. Däremot skulle jag inte känna mig "smutsig" eller som en dålig människa. Och hade jag bara någon eller några kunder som jag gillade och som betalade bra, skulle jag nog i alla fall stå ut med det.

    Självklart ska du omedelbart sluta om du mår som du gör, det finns som sagt annan hjälp att få. Det låter som om du har hamnat i en ond spiral. Du borde inte ha sålt sex från början eftersom du egentligen inte ville (det är en annan sak om man vill), men jag kan förstå din desperation.


    Men det är väl omöjligt att säga exakt hur man skulle reagera på en sådan sak om man aldrig har gjort det? Jag tror det är få sexsäljare som inte mår dåligt av det de gör, och ännu färre som har börjat med det för att de såg det som en kul grej... 
  • emseli

    men herregud vad folk kommer o dömer denna kvinna! detta gör man ju i ren överlevnadsinstinkt, inte som en kul grej. att få ett vettigt vitt jobb e skitsvårt så då e d inte konstigt att man till slut hamnar på gatan. så kom inte o kasta skit när Du inte vet vad Du pratar om

    har läst en massa böcker där kvinnor fått berätta om sin situation liknande din. har läst i nån av dom om grupper med f.d säljare där man hjälper människor i din sits. sen blir nog soc som får hjälpa dej, när dom väl kontakta dej

    kom ihåg att du inte e en dålig kvinna! du gjorde vad du var tvungen i den stunden o när man väl börjat blir d svårt att sluta. men du verkar har kommit till den punkt då du verkligen vill göra ett aktivt försök att sluta. jättebra! ta denna chans!

    lycka till o STOR KRAM VÄNNEN!

  • Anonym (Stackare!)

    Tycker väldigt synd om dig som känt att du varit tvungen att göra saker som du mår dåligt av. Var det aldrig ett alternativ att flytta till familjen eller en vän tills du fått rätsida på livet?

  • Anonym (Kramar)
    Anonym (Ledsen) skrev 2016-02-04 18:15:47 följande:

    Jag har inte sagt mer än att jag är i ekonomisk kris till soc, jag vet inte hur jag ska säga det. Jag är rädd att folk får reda på att jag sålt sex då och sen är det jättejobbigt att prata om. Jag missbrukar inget men jag dricker en massa. Både innan och efter jag träffar kunder för att klara av det. Jag vet att förr eller senare kommer jag säkert träffa på någon idiot men ibland känns det som om jag inte bryr mig längre.

    Slutar jag nu blir min hyra jättesen, jag har inte sålt på ett tag nu för att jag mått så jäkla illa av det men nu är det verkligen kris med hyran. Jo det där med kontoutdrag håller jag koll på. Jag har redan lånat en massa av vänner och familj så det går inte där..


    Snälla kära du, det finns nåt som heter Prostitutionscentrum (eller liknande) i Stockholm, Stockholm stad ligger bakom det. Så ring växeln där o fråga lite, så kan dom hänvisa dig vidare.

    Så kan jag inte låta bli att undra om du har nån diagnos eller så, funderat på det? Sagt i all välmening.
Svar på tråden Jag orkar inte med livet längre. Vill inte sälja sex mer..