• FamiljelivSuger

    IQ test, vad får ni för resultat?

    Hejsan alla fina och vackra människor, har alltid sett upp till er och därför undrar jag hur smarta och bästa ni är, skulle ni mot förmodan kunna avslöja hur bäst ni är? Lovar att inte gråta.

    www.cerebrals.org/jcti/index.html

    Du ser länken ovan? Det är en länk, det är en länk till en test, till en test som består av 52 frågor, frågor som besvaras utan kostnad, utan kostnad för att få resultat. Du bör endast svara på hur gammal du är och sedan behöver du inte fylla i andra information då du kan bara hoppa över dem.

    Har du gjort ett överbevakat test förut? Vad skiljer sig resultatet från testen här?

    OBSERVERA, du behöver inte ens skriva hur mycket det skiljer sig från ditt riktiga resultat från denna tex 100 för och 101 nu, utan du kan skriva mellanskillnaden tex, jag fick xxx förut och nu fick jag 1 poäng högre.

    Om du inte förstod vad tråden går ut på, kan du då fråga mig vad du inte förtod istället för att skriva novel?

    OBS! jag vet inte vilka ni är så ni behöver inte vara så diskreta om det är identiteten som stör er.

    Mvh

Svar på tråden IQ test, vad får ni för resultat?