• Anonym (Svenska män)

    Vid vilken ålder brukar genomsnittliga svenska män börja förfalla utseendemässigt?

    Vid vilken ålder brukar genomsnittliga svenska män börja förfalla utseendemässigt?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid vilken ålder brukar genomsnittliga svenska män börja förfalla utseendemässigt?
  • Pkb

    Alltså jag tycker ju att dom blir snyggare med åren men runt 30 så börjar dom få ett mer Moget utseende :p

  • Anonym (less)

    Jag tittar på min egen och säger 45.

    TIlls nu har han tränat och haft koll på kilona, men nu är det många promenader till kylskåpet, gärna mitt i natten, och hängmagen är ett faktum.

    Visst, han mår säkert dåligt på jobbet, vem fan gör inte det i stressperioder? Men jag hatar att han inte fattar att han lär sin kropp att väcka honom och kräva mat på natten genom att ge efter för de impulserna.

    Och desutom väcker han även mig, så jag får sämre sömn.

  • idis78

    Högst individuellt. Min pappa är 70 och har inte förfallit särskilt mycket alls.
    Min svärfar är 61 och har förfallit mer.
    Min man är 38 och ser bara bättre ut med åren.

  • Anonym (Maja)

    Jag tycker att det är intressant att många män själva hävdar att de åldras så mkt bättre än kvinnorna, samt att de ser bäst ut vid typ 45+. Som heterosexuell kvinna kan jag bara konstatera att jag inte vill ha det där slitna, väderbitna och hårda actionhjälteutseendet på en man (tror snarare det är männen själva som uppskattar det mer eftersom de förknippar utseendet med en cool och tuff karaktär); jag vill ha något gulligt i hans utseende, som framkallar min ömhet. Oftast försvinner detta mer och mer efter 25-30.

Svar på tråden Vid vilken ålder brukar genomsnittliga svenska män börja förfalla utseendemässigt?