• mimmi1986

    tråkig stad sjukt kåt

    ibland blir jag så trött på stan jag bor i (linköping).

    händer inget kul. alla killar verkar vara upptagna med.. 

    plus att man är så sinnessjukt kåt med att jag önskar jag hade en karl som jag kunde ha sex med ofta och mycket.. 

    men men får väl blir en kväll med dildon och porrfilm verkar det som var tvungen att skriva av mig lite

  • Svar på tråden tråkig stad sjukt kåt
  • Smastor
    mimmi1986 skrev 2016-02-06 15:03:30 följande:

    ibland blir jag så trött på stan jag bor i (linköping).

    händer inget kul. alla killar verkar vara upptagna med.. 

    plus att man är så sinnessjukt kåt med att jag önskar jag hade en karl som jag kunde ha sex med ofta och mycket.. 

    men men får väl blir en kväll med dildon och porrfilm verkar det som var tvungen att skriva av mig lite


    Haha du får importera :D
  • mimmi1986
    Smastor skrev 2016-02-06 15:05:14 följande:
    Haha du får importera :D
    haha känns nästan så.. hmm importera en egen sex slav vore något.. fan jag som vill ha sex flera gånger om dagen..
  • Smastor
    mimmi1986 skrev 2016-02-06 15:06:51 följande:

    haha känns nästan så.. hmm importera en egen sex slav vore något.. fan jag som vill ha sex flera gånger om dagen..


    Haha det lär inte vara något problem.. Tydligen många som lider av raka motsatsen!
  • mimmi1986
    Smastor skrev 2016-02-06 15:08:43 följande:
    Haha det lär inte vara något problem.. Tydligen många som lider av raka motsatsen!
    ja jag har märkt det på forumet att många killar är irriterade på sina tjejer att de inte vill ha sex mera.. 

    fan jag vill ha konstant typ.. 

    fattar inte vad det är för fel på vissa fruntimmer.. fattar de inte hur skönt det är eller vad,, 
  • Smastor
    mimmi1986 skrev 2016-02-06 15:11:42 följande:

    ja jag har märkt det på forumet att många killar är irriterade på sina tjejer att de inte vill ha sex mera.. 

    fan jag vill ha konstant typ.. 

    fattar inte vad det är för fel på vissa fruntimmer.. fattar de inte hur skönt det är eller vad,, 


    Vill du gifta dig eller? :p
  • mimmi1986
    Smastor skrev 2016-02-06 15:14:09 följande:
    Vill du gifta dig eller? :p
    nån gång i framtiden kanske.. men måste man vara gift för att visa att man älskar någon'?  måste vara gift för att ha förbannat bra sex? 

    Kyss
  • Smastor
    mimmi1986 skrev 2016-02-06 15:15:47 följande:

    nån gång i framtiden kanske.. men måste man vara gift för att visa att man älskar någon'?  måste vara gift för att ha förbannat bra sex? 


    Absolut inte :p
  • Anonym (Hmmm)

    Tvärtom tror jag, många tappar det nog efter många år tillsammans - tro mig.
    Var därför jag avslutade..
    Att gifta sig??
    Hört att forskare hittat ett födoämne kvinnor får i sig som sätter ner sexlusten med upp till 90%!!
    Vad de äter?? 
    Bröllopstårta :)

  • mimmi1986
    Smastor skrev 2016-02-06 15:25:30 följande:
    Absolut inte :p
    precis hehe..  
    Anonym (Hmmm) skrev 2016-02-06 15:28:05 följande:

    Tvärtom tror jag, många tappar det nog efter många år tillsammans - tro mig.
    Var därför jag avslutade..
    Att gifta sig??
    Hört att forskare hittat ett födoämne kvinnor får i sig som sätter ner sexlusten med upp till 90%!!
    Vad de äter?? 
    Bröllopstårta :)


    jag lämnade mitt ex efter åtta år och vi hade sex minst fyra gånger om dagen under alla år.. men tyvärr tog känslorna slut.. så för min del blir inte lusten sämre i längre förhållande...
Svar på tråden tråkig stad sjukt kåt