• Juliepe

    Ha sex med en som fött barn?

    Jag undrar om det är stor skillnad för mannen att ha sex med en kvinna som fött barn? Jag har en kk som jag ligger med ibland och han ligger med andra kvinnor som inte fött barn.

  • Svar på tråden Ha sex med en som fött barn?
  • Anonym (vimsan)

    Har fött tre barn och enligt uppgift så är jag tydligen väldigt trång.

  • Carambolan

    Jag (kvinna) tycker att det är skillnad mot innan, men min man påstår att det inte är det. Så troligen påverkas nerver/slemhinnor mer än trånghet och form.

  • Anonym (Tight)

    Jag är väldigt tight. Har alltid varit. Är minst lika tight nu efter dottern. Men jag är rätt ung också.

  • Anonym (Mjo)

    Gör knipövningar så blir/är det ingen skillnad..

  • pircadpappa

    Jag kan säga av erfarenhet att ja märker då ingen skillnad på ofödd el född

  • trollefur

    Min sambo märker ingen skillnad vad han säger iallafall , det är nog väldigt individuellt och om man behöver göra knipövningar. Men musen är en fantastisk apparat som drar ihop sig.

  • Anonym (Mjo)
    trollefur skrev 2016-02-07 22:56:20 följande:

    Min sambo märker ingen skillnad vad han säger iallafall , det är nog väldigt individuellt och om man behöver göra knipövningar. Men musen är en fantastisk apparat som drar ihop sig.


    Alla bör göra knipövningar, fött barn eller inte!
  • MammAmma

    Alla killar jag legat med har sagt att jag är trängre än de flesta andra de legat med. Jag har fött fyra barn och varit duktig med knipövningarna.

  • Anonym (Men)
    MammAmma skrev 2016-02-08 08:38:58 följande:

    Alla killar jag legat med har sagt att jag är trängre än de flesta andra de legat med. Jag har fött fyra barn och varit duktig med knipövningarna.


    Men så säger killar för att tjejer ska bli avslappnad. Precis som tjejer säger att just den killen hon ligger med har så stor kuk osv även fast han är helt normalstor.
  • Anonym (Men)

    Jag tror inte det har med barnafödande att göra. Vissa tjejer har större pussy än andra. Precis som med kukstorlek. Vissa tjejer älskar riktigt grova kukar och andra klarar inte av det och tycker inte det är skönt. Säger ju säg självt. Kaka söker maka.

  • MammAmma
    Anonym (Men) skrev 2016-02-08 10:35:50 följande:

    Men så säger killar för att tjejer ska bli avslappnad. Precis som tjejer säger att just den killen hon ligger med har så stor kuk osv även fast han är helt normalstor.


    Säger du det så. Personligen känner jag själv att jag är tajt.
  • Anonym (Men)
    MammAmma skrev 2016-02-08 10:39:46 följande:

    Säger du det så. Personligen känner jag själv att jag är tajt.


    Ok.
  • Anonym (Man)

    Känns som innan hon födde våra barn.

    Jätteskön att älska med.

  • Anonym (Mannen)
    Carambolan skrev 2016-02-07 09:18:35 följande:

    Jag (kvinna) tycker att det är skillnad mot innan, men min man påstår att det inte är det. Så troligen påverkas nerver/slemhinnor mer än trånghet och form.


    För min fru blev det en skillnad efter andra barnet. Hon fick svårare att känna av och komma fram till orgasm efter det. För mig märktes en förändring efter tredje förlossningen. Hon känns inte lika tight längre och jag har svårare att komma. Det kanske är tillfälligheter som spelar in, hur det går.
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Men) skrev 2016-02-08 10:35:50 följande:

    Men så säger killar för att tjejer ska bli avslappnad. Precis som tjejer säger att just den killen hon ligger med har så stor kuk osv även fast han är helt normalstor.


    Men det kan även vara så, att någon är trång/trängre än andra de varit med. Det är ju inget konstigt, alla är olika stora, män som kvinnor..
Svar på tråden Ha sex med en som fött barn?