• Anonym (Sub-dröm)

    Master, eller gangbang?

    Någon med erfarenhet av bdsm, maledom? Vart hittar man bäst info om utförande och säkerhet. Tänker i mer avancerade banor nu. Vill frustrerande gärna prova nya saker i pågående förhållande då vi känns osynkade. Är det lätt att hitta killar som kan tänkas introducera en novis tjej i dp/bdsm/maledom världar?

  • Svar på tråden Master, eller gangbang?
  • Tusselina

    Nu ägnar jag mig åt femdom  snarare, men var försiktig med darkside - det har förknippats med ganska mycket skit som hänt unga oerfarna undergivna tjejer vad jag förstår. Finns säkerligen bra och "säkra" där också, men ska också finnas många som tar väldigt lätt på "consensual" biten och snarare är rövhål än bara dominanta. 
    Är det mest info du vill ha i första skede lär du finna väldigt mycket på fetlife.
    Är det någon mer specifik fråga kanske det funkar att slänga iväg en här : www.allexperts.com/el/BDSM

  • Smastor

    DS låter ju jätte spännande. Nästan så jag ger upp trisslotter och reggar mig där istället :p

  • Anonym (Bad)

    Det är knepigt med den där sortens aktiviteter eftersom "störda" eller "skadade" killar (med egen grymt låg självkänsla) verkar vara predisponerade att hamna i bdsm-värden där de kan få utlopp för sina "behov" att trycka ner och förnedra. I dina kläder skulle jag därför göra ett studiebesök på någon klubb för likasinnade, för att med egna ögon och irl lära känna en trygg bdsm-kille som kan konsten (och är trygg nog i sig själv) att han kan domninera sin kvinna genom att sätta henne på en pedistal snarare än genom att trycka ner och förnedra henne.

    ...och när det kommer till gangbang är det samma sak. Hör av dig till en swingersklubb så får du beprövade och bra killar i gänget.

  • Anonym (Sub-dröm)

    Tack för länkar/tips. Är inte så ung, (31), och har fast förhållande, klubbar har inte varit vår grej, vi är olika i våra smaker och jag tror vi lättare hittar ngt gemensamt i privatare sfär. Svårt att hitta ngn som kan lära ut bra för oss båda. Ska vi blanda in fler blir det nog män, kvinnor har jag haft innan och aldrig fastnat för. En trygg bdsm man hade varit toppen, ska fortsätta leta????

  • LindaJames

    Ni kan alltid testa hemma själva med rep smisk o sånt till o börja med o se om de är nåt som båda gillat..

  • Anonym (ds-brud)

    Kan rekommendera dig darkside. Men det finns rövhål där. Som gärna utnyttjar unga oerfarna kvinnor.

    Mitt tips är att inte fall för de första killarna som raggar på dig där när du reggat dig eftersom det är de oseriösa. Skaffa dig istället en ordentlig profil, ta det lugnt i början och gå gärna på ds-träffar där du träffar likasinnade (de oseriösa kommer inte dit) och följ din magkänsla så är du gott skyddad från att fara illa.

  • Anonym (Sub-dröm)

    Tack för ytterligare tips, är dock mer avancerade saker jag är ute efter. Ska kolla in föreslagna sidor jag ej varit på tidigare!

  • Cazandra84
    Smastor skrev 2016-02-07 05:51:09 följande:

    DS låter ju jätte spännande. Nästan så jag ger upp trisslotter och reggar mig där istället :p


    Ok, vart kom trisslotterna in? Hehe
  • Smastor
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 20:57:54 följande:

    Ok, vart kom trisslotterna in? Hehe


    Haha lite spänning... Plötsligt händer det :p på DS vet man ju tydligen vad ;)
  • Smastor
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 20:57:54 följande:

    Ok, vart kom trisslotterna in? Hehe


    Tydligen inte vad* gör man inte ju inte med lotter heller :s men jag är trött på skrapa hahaha
  • Cazandra84
    Smastor skrev 2016-02-07 21:10:52 följande:

    Tydligen inte vad* gör man inte ju inte med lotter heller :s men jag är trött på skrapa hahaha


    Haha svårare att tröttna på DS
  • Smastor
    Cazandra84 skrev 2016-02-07 22:01:47 följande:

    Haha svårare att tröttna på DS


    Haha får undersöka ;)
  • kire

    Har utvecklat (och utvecklats med) flera undergivna kvinnor och även ibland par genom åren och i mina ögon har alltid det privata formatet, inte klubbvärlden varit att föredra. Klubb kan vara kul och trevligt men det är mer som att gå på fest.

    Personkemin är så klart A och O, första kontakter har ofta varit via kontaktsiter, t.ex. DS, innan du/ni träffar någon irl se till att få ett bra grepp om människan i skrift, det tycker jag säger mycket. Även de gånger jag deltagit i eller arrangerat ett GB för någon kvinna har det absolut bästa upplevelserna för henne varit när jag själv ordnat, handplockat män och byggt upp scenariot hon ska få uppleva mycket tydligt.

    Antar att det är som par ni vill utvecklas eftersom du har fast relation, lycka till - det är en spännande och utvecklande värld om ni tar er an den på rätt sätt. 

Svar på tråden Master, eller gangbang?