• Anonym (nyfiken)

    sex för jobb?

    Är det någon här som haft sex med sin arbetsgivare för att få en anställning/löneförhöjning/befordran etc?

  • Svar på tråden sex för jobb?
  • Anonym (Nej.)

    Ett sådant erbjudande hade jag polisanmält med en gång. Aldrig att jag hade velat jobba för en sådan chef!

  • 100kgpappa

    Det är nog vanligare att kvinnor erbjuder lite sex mot fördelar, än tvärtom.

    Är ju liksom riskfritt för en kvinna att göra så, ur laglig synvinkel.

  • Mrs Okänd
    100kgpappa skrev 2016-02-08 09:16:51 följande:
    Det är nog vanligare att kvinnor erbjuder lite sex mot fördelar, än tvärtom.

    Är ju liksom riskfritt för en kvinna att göra så, ur laglig synvinkel.

    VA?????
  • 100kgpappa
    Mrs Okänd skrev 2016-02-08 09:50:50 följande:

    VA?????


    Du har aldrig hört om kvinnor som tar sängvägen för att göra karriär eller?
  • Anonym (kiv (kille))

    Vet en inom trav. Som gör sådant. Har krav på att ha sex med tjejerna. Annars får dom inte jobb. Nekar dom sex. Inget jobb. (Tar hand om hästarna)

  • Mrs Okänd
    Anonym (kiv (kille)) skrev 2016-02-08 11:58:45 följande:
    Vet en inom trav. Som gör sådant. Har krav på att ha sex med tjejerna. Annars får dom inte jobb. Nekar dom sex. Inget jobb. (Tar hand om hästarna)

    Sådana gubbar borde ju anmälas....fy fan vad äckligt...nu blir jag förbannad och önskar jag kunde köra kemisk kastrering i smyg...
  • Anonym (kiv (kille))

    Hela samhället är sjukt. Jag får reda på det ena och det andra. En då är det här kanske det milda. Tyvärr. Det gäller att hålla familjen trygg.

  • Anonym (fantasier)

    När jag pluggade fantiserade jag om att erbjuda mig att suga av en lärare i utbyte mot att jag fick godkänt på en tenta. 

    En annan gång, när jag sökte ett jobb,fantiserade jag om att erbjuda chefen där ett blowjob om jag fick jobbet.

    Skulle jag göra det på riktigt? Nej! 

Svar på tråden sex för jobb?