• Anonym (Lilo)

    Hjälp, jag tror jag fått könslor för hans son! Vad gör jag?

    Jag och M träffades för lite mer än ett år sedan på en dejtingsajt och jag flyttade in hos honom ca tre månader senare. M är 39 år och jag är 26. Han har två barn sedan tidigare, båda är söner. Den som är yngst är 16 år och den äldste är 20. Han som är 20 bor själv och den yngste har han på halvtid. Jag har inga barn.

    Trots att den äldste sonen bor själv så är han här en del eftersom han jobbar i närheten av där vi bor. Det händer också att han sover över i extrarummet. Jag har redan från början tyckt att han är supersnygg och blivit nervös när han är här, men nu har det eskalerat och jag drömmer om honom i smyg. Jag fantiserar om att han ska komma hit när M inte är här och att vi kysser varann och har sex. Alla mina fantasier numera handlar om honom och jag inser att jag börjar bli förälskad. :(

    Jag vet inte längre vad jag ska göra...

  • Svar på tråden Hjälp, jag tror jag fått könslor för hans son! Vad gör jag?
  • Anonym (Lilo)
    nymedlem skrev 2016-02-08 10:29:24 följande:

    Enkelt.Gör slut med mannen och flytta!


    Det är inte så enkelt. Det är hans lgh och jag har ingenstans att ta vägen (vägrar flytta in hos föräldrarna). Dessutom lever han upp till allt jag vill ha av en partner, så det vore förbaskat dumt att bara ge upp det. Det är ju inte som att jag är otrogen precis...
  • Anonym (man)

    Och alla känslor måste man ju självklart följa eller hur?

    Hjälp jag har lust att döda grannen vaaaad ska jag göra,.... hjälp mig !!!
    Hjälp jag har lust att stoppa min sons hamster i micron....vaaad ska jag göra???
    Hjälp jag kan inte sluta peta mig i näsa, vaaaad ska jag göra???

  • Anonym (HM)
    Anonym (man) skrev 2016-02-08 12:01:18 följande:

    Och alla känslor måste man ju självklart följa eller hur?

    Hjälp jag har lust att döda grannen vaaaad ska jag göra,.... hjälp mig !!!
    Hjälp jag har lust att stoppa min sons hamster i micron....vaaad ska jag göra???
    Hjälp jag kan inte sluta peta mig i näsa, vaaaad ska jag göra???


    Ligger mycket i det, självbehärskning.
  • Anonym (.)

    Njut av känslan men låt den inte styra ditt agerande! Om den dagen kommer då det känns som en bättre idé att flytta hem till föräldrarna än att stanna kvar, då drar du.

  • Anonym (Eh)

    Med tanke på din ålder lär du ha sex med killen i smyg och så tycker du att det var lite häftigt gjort! Please, väx upp och dumpa honom. Kom igen. Du gör problem av inget.

  • Anonym (Dubbel)

    Frågan är inte vad du gör nu, för det gissar jag är "inget". Frågan är vad du skulle göra ifall han visade sig känna likadant?

    Finns inget rätt och fel men du får nog fortsätta fundera på vad du vill och varför.

  • Anonym (man)
    Anonym (Dubbel) skrev 2016-02-08 13:56:17 följande:

    Frågan är inte vad du gör nu, för det gissar jag är "inget". Frågan är vad du skulle göra ifall han visade sig känna likadant?

    Finns inget rätt och fel men du får nog fortsätta fundera på vad du vill och varför.


    Finns inget rätt och fel?
    Är det rätt att bedra sin partner med hans son menar du?
  • Anonym (lina)

    Så du lever ihop med en man som du inte är förälskad i? Var du förälskad i början?

    Ja förälskelse är ju ingen nödvändighet för en relation men det underlättar ju och gör det mysigare.

  • Anonym (Dubbel)
    Anonym (man) skrev 2016-02-08 16:21:27 följande:

    Finns inget rätt och fel?

    Är det rätt att bedra sin partner med hans son menar du?


    Det menar jag definitivt inte, även om det ju såklart också är ett (fult) alternativ. Jag menar andra val. Stå på sig med nuvarande gubbe, lämna gubben för grabben eller lämna hela familjen.
Svar på tråden Hjälp, jag tror jag fått könslor för hans son! Vad gör jag?