• Anonym (testsugen)

    hur funkar den här vibratorn?

    Beställde en sån här sak på Wish.

    www.wish.com/m/c/55a8aa78c1f77e57cb42d8c5

    Den anlände i ett paket utan ordentliga bruksanvisningar. Laddade den med medföljande usb-sladd och då lyste den som den skulle. Men sedan har det inte gått att starta den. Har tryckt samtidigt på + och - under fem sekunder, eller hur det än var man skulle göra utan något resultat. Och testat en massa alternativa sätt att få igång den också. Men ingenting verkar funka.

    Någon som äger en sån här mojäng och som fått den att funka? Vad gjorde ni? Är den bra? Är min paj månntro? Är allt man beställer från Wish av så här dålig kvalitet, att det inte ens funkar? Någon som testat reklamera? Hur funkar det?

  • Svar på tråden hur funkar den här vibratorn?
  • Anders 386
    MinaLustar skrev 2016-02-23 09:46:18 följande:

    Oj, jag hade nog inte vågat handla sexleksaker på Wish, nu kan jag vara ute och cykla men tror inte de har samma krav i Kina på att sexleksaker ska vara fria från farliga ämnen, ftalater tror jag de heter, men jag kan ha fel.


    Det där beror ju på vilket material det handlar om. Det är nog ingen risk att handla prylar i TPE/TPR eller silikon. Men PVC/Jelly skulle jag inte handla på det sättet. (Eller iofs kanske inte alls eftersom det garanterat innehåller en kemisk mjukgörare med osäker påverkan på omgivningen. ) Och i det här fallet ser jag inte ens vad det är för material. Då hade jag förstås inte alls handlat. Men det var ju billigt..  Glad
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (testsugen) skrev 2016-02-09 01:35:04 följande:

    Beställde en sån här sak på Wish.

    www.wish.com/m/c/55a8aa78c1f77e57cb42d8c5

    Den anlände i ett paket utan ordentliga bruksanvisningar. Laddade den med medföljande usb-sladd och då lyste den som den skulle. Men sedan har det inte gått att starta den. Har tryckt samtidigt på + och - under fem sekunder, eller hur det än var man skulle göra utan något resultat. Och testat en massa alternativa sätt att få igång den också. Men ingenting verkar funka.

    Någon som äger en sån här mojäng och som fått den att funka? Vad gjorde ni? Är den bra? Är min paj månntro? Är allt man beställer från Wish av så här dålig kvalitet, att det inte ens funkar? Någon som testat reklamera? Hur funkar det?


    Hade ett liknande problem med en magic wand med usb-laddning. Har man laddkabeln i så startar den inte.
  • Anonym (testsugen)
    Anonym (Swinger) skrev 2016-02-23 10:12:36 följande:

    Hade ett liknande problem med en magic wand med usb-laddning. Har man laddkabeln i så startar den inte.


    Men startar varken med kabeln i eller ur. Den lyser när man laddar. Annars är den helt död :/
Svar på tråden hur funkar den här vibratorn?