• Anonym (22)

    Jag vill ha ett förhållande med 25-30 åriga tjejer, jag är 22 år men ser ut som en 19 åring i ansiktet, är det ens möjligt att få dom tjejerna som är 25-30 år gamla?

    Jag vill ha ett förhållande med 25-30 åriga tjejer, jag är 22 år men ser ut som en 19 åring i ansiktet, är det ens möjligt att få dom tjejerna som är 25-30 år gamla?

    Jag är inte redo att få barn kommande 5 åren, det finns säkert sådana tjejer som inte vill ha barn före dom är 35 år, det är nog dom jag är ute efter...

    Jag vill ha en kvinna som är ungdomlig i sinnet men ändå mogen när det väl gäller, så en blandning av mogen & ungdomlig är jag ute efter... Också gillar jag utseendet på 25-30 åriga tjejer också, så det är en bonus.

    Är det ens möjligt att få 25-30 åriga tjejer om jag ser ut som en 19 åring i ansiktet?
  • Svar på tråden Jag vill ha ett förhållande med 25-30 åriga tjejer, jag är 22 år men ser ut som en 19 åring i ansiktet, är det ens möjligt att få dom tjejerna som är 25-30 år gamla?
  • Anonym (Pebbles)

    Klart att det är. Jag hade varit väldigt förtjust i en kille i din ålder när jag var i den åldern. Dock så såg jag själv ut som typ 17 när jag var 25 (skojar inte, killarna som raggade på mig då gick på gymnasiet och trodde att jag var lika gammal som de). Nu är jag 36 och jag har ännu inga barn, men ska skaffa snart. :)

  • Anonym (Pebbles)

    Just ja, glömde skriva att jag är exakt den där blandningen av mogen och ungdomlig som du eftersöker. Så visst finns det såna. :)

  • Anonym (Sifo)

    Är 22 men ser ut som 19 i ansiktet.

    Jag har två döttrar. Den ena är 18 och den andra 21. Ser man enbart till ansiktena så är det helt omöjligt att skilja på vem som äe äldst eller yngst.

    Hur har du kommit frsm till att ditt ansikte ser några år yngre ut än vad du är? Så få års skillnad vad gäller åldern kring 20 brukar man enbart kunna märka skillnad på mental mognad.

  • Anonym (Värdelös logik)

    Alltså va? Är 22, ser ut som 19?
    Vem fan kan se skillnad? Du ser alltså ut att vara i 20-års åldern.... Det är väl normalt om man är 22..........

    Och "gillar utseendet på 25-30-åriga kvinnor" som om det fanns ETT specifikt utseende....

    Shit. Jag orkar inte.

    Själv är jag f.ö en 25-årig kvinna. När jag var 23 så trodde två flickor i matkön att jag var 17. Kom tillbaka när det ser ut att skilja 6 år!

    Suck.

  • Underhill

    Ser man skillnad på ansiktet mellan 19 & 22??? :)


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (mn)

    tror du ägnar för mycket tid åt att fundera på detta. Du kanske längtar efter att se äldre ut? skaffa skägg eller nåt, hitta en frisyr som du känner dig mer "vuxen" i.

    Det är nog mest du själv som tror du ser yngre ut och som flera säger, just den ådersskillnaden du nämner är verkligen ingenting. It's all in your head. 

    Om du tittar på alla du känner som är 22, ser de exakt likadana ut? 

  • Anonym (Sifo)

    På småbarn är det enkelt att se skillnad på åldern. En treåring och en femåring är nästan drastiskt stor skillnad.

    Kring 11-12 börjar det bli svårare att avgöra ifall det skiljer några år, men ändå inte omöjligt alls.

    När tonåren börjar ebba ut och början på vuxenlivet är det praktiskt taget omöjligt att säga ifall någon är 18 eller 21 exempelvis, och speciellt genom att titta enbart på ansiktet.

    Samma med 25. Jag kan gissa mig till på utseendet vem som är 25, men han eller hon kan lika väl vara 21 eller 29.

  • Anonym (22)
    Underhill skrev 2016-02-10 07:32:17 följande:

    Ser man skillnad på ansiktet mellan 19 & 22??? :)


    Jag ser skillnad på 19 åriga tjejer och 22 åriga tjejer.
  • Anonym (22)
    Anonym (Sifo) skrev 2016-02-10 07:44:19 följande:

    På småbarn är det enkelt att se skillnad på åldern. En treåring och en femåring är nästan drastiskt stor skillnad.

    Kring 11-12 börjar det bli svårare att avgöra ifall det skiljer några år, men ändå inte omöjligt alls.

    När tonåren börjar ebba ut och början på vuxenlivet är det praktiskt taget omöjligt att säga ifall någon är 18 eller 21 exempelvis, och speciellt genom att titta enbart på ansiktet.

    Samma med 25. Jag kan gissa mig till på utseendet vem som är 25, men han eller hon kan lika väl vara 21 eller 29.


    Alla säger jag ser ut som en kille i 18-19 års åldern fast jag är 22 år.
  • mrskreiz

    Tycker det är synd att du vill ha en partner efter ålder och inte personlighet. Som kvinna hade jag nog hållt mig undan oavsett om jag var 20, 30 eller 68 år gammal...

  • Anton Chigurh
    Anonym (22) skrev 2016-02-10 10:30:31 följande:
    Jag ser skillnad på 19 åriga tjejer och 22 åriga tjejer.
    Ställer du upp 200 stycken tjejer, indelade i par om två och två där en är 19 år och en är 22 år, hur många av dom hundra paren tror du att du prickar rätt på åldersbestämning.

    Jag gissar att du kommer få rätt i ungefär 50 % av dina gissningar. 

    50 %, det är samma som en apa skulle fixa. Jag menar inget illa med det, utan vill peka på slumpens inverkan i mitt tänkta experiment.

    MVH //Anton giraffe2
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (töt)

    Hahahah, denna oro. Ragga och testa! Tror det är olika vad man gillar.

  • Anonym (Sifo)
    Anonym (22) skrev 2016-02-10 10:32:03 följande:

    Alla säger jag ser ut som en kille i 18-19 års åldern fast jag är 22 år.


    Ok! Vet hur det är, broder. Alla säger att jag ser ut som 41 fast jag är 42. :)
  • Anton Chigurh
    Anonym (Sifo) skrev 2016-02-10 14:17:44 följande:
    Ok! Vet hur det är, broder. Alla säger att jag ser ut som 41 fast jag är 42. :)
    Vissa har generna på sin sida. Onekligen.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Mjöl)

    Jag blev tillsammans med min nuvarande sambo när han var 21 och jag fyllde 27, nu är vi 23 och 29 och bor som sagt ihop, inga barn än på några år. Och jag är väl vad man skulle kunna kalla både "ungdomlig och mogen". Jag var dessutom tidigare väldigt känslig för yngre killar och ville helst ha 3 år äldre, så kan det gå! Så det går absolut!

Svar på tråden Jag vill ha ett förhållande med 25-30 åriga tjejer, jag är 22 år men ser ut som en 19 åring i ansiktet, är det ens möjligt att få dom tjejerna som är 25-30 år gamla?