• Anonym (Lolo)

    Anna bok arga snickaren vip

    Anna book NU på femman arga snickaren

    När tror ni att hon börjar gråta??

    Säger första fem minuterna

  • Svar på tråden Anna bok arga snickaren vip
  • Anonym (Lolo)
    Zarch skrev 2016-02-10 20:12:10 följande:

    Hon lipar väl jämt? Från start till slut tippar jag på.


    D blev minut 2-3 haha jag tänkte iaf första kvarten klarar hon
  • Zarch
    Anonym (Lolo) skrev 2016-02-10 20:15:33 följande:

    D blev minut 2-3 haha jag tänkte iaf första kvarten klarar hon


    Nej usch! Männskan har byggt upp en hel "karriär" på krokodiltårar, helt sinnessjuk!
  • Anonym (jävla gnäll)

    Låt henne gråta då! Varför stör ni er? Om det är jobbigt, slå över till en annan kanal. Hon vågar ändå stå för sig själv och visa vem hon är, det gör inte ni som anonymt slänger skit på henne över nätet. 

  • Anonym (hallå)

    OK, ska ni inte gå och lägga er? Går man i mellanstadiet så brukar man somna vid den här tiden. 

  • Anonym (Anja)
    Anonym (jävla gnäll) skrev 2016-02-10 20:19:16 följande:

    Låt henne gråta då! Varför stör ni er? Om det är jobbigt, slå över till en annan kanal. Hon vågar ändå stå för sig själv och visa vem hon är, det gör inte ni som anonymt slänger skit på henne över nätet. 


    Klart man har rätt att prata om offentliga personer som gör nåt offentligt (det är du va, Anna?)

    Det jag tycker är för jävligt är att en människa som är mytoman och även kleptoman ska få stå i rampljuset, i så många år. Men det är väl som med Honey Boo-Boo, det är en freakshow och det har människor i alla tider vart dragna till. Ju mer spektakel, destå intressantare blir det.
  • Anonym (Anja)
    Topcom skrev 2016-02-11 07:17:08 följande:

    Hon bölade minst sex-sju gånger under avsnittet. Stackars barn..


    Hon fiskar som alltid då efter sympatier. Och tänker man efter så ÄR det ju synd om henne. RIKTIGT synd. Jag hade också ständigt grinat om jag vore henne.

    Nu såg jag inte programmet men jag kan tydligt föreställa mig. Det är som om hon fastnat i 14 års åldern. Inte riktigt har gått vidare och utvecklats efter ABC. Och då är det ju synd.
  • sextiotalist
    Anonym (Anja) skrev 2016-02-11 07:13:14 följande:
    Klart man har rätt att prata om offentliga personer som gör nåt offentligt (det är du va, Anna?)

    Det jag tycker är för jävligt är att en människa som är mytoman och även kleptoman ska få stå i rampljuset, i så många år. Men det är väl som med Honey Boo-Boo, det är en freakshow och det har människor i alla tider vart dragna till. Ju mer spektakel, destå intressantare blir det.
    Det med c-kändisar som beter sig riktigt illa, som får betydligt större del av rampljuset.
    Hon är för övrigt rätt trevlig, småpratade med henne vid något tillfälle och kom på flera timmar senare vem det var. Inga divalater då i varje fall (och inga tårar heller).
  • Anonym (Lolo)
    Anonym (jävla gnäll) skrev 2016-02-10 20:19:16 följande:

    Låt henne gråta då! Varför stör ni er? Om det är jobbigt, slå över till en annan kanal. Hon vågar ändå stå för sig själv och visa vem hon är, det gör inte ni som anonymt slänger skit på henne över nätet. 


    Anonym (hallå) skrev 2016-02-10 20:29:09 följande:

    OK, ska ni inte gå och lägga er? Går man i mellanstadiet så brukar man somna vid den här tiden. 


    Ta det lugnt snälla. Hon gråter mycket och det vet hon.

    Asså jag tycker att arga snickaren är bl de mest annoying och självupptagna människor som finns! Han var ändå inte d i det avsnittet :p
  • sextiotalist
    Anonym (Lolo) skrev 2016-02-12 09:41:04 följande:
    Anonym (hallå) skrev 2016-02-10 20:29:09 följande:

    OK, ska ni inte gå och lägga er? Går man i mellanstadiet så brukar man somna vid den här tiden. 


    Ta det lugnt snälla. Hon gråter mycket och det vet hon.

    Asså jag tycker att arga snickaren är bl de mest annoying och självupptagna människor som finns! Han var ändå inte d i det avsnittet :p
    Vet du, jag tror hon är äkta, hon är som hon är och inget "göra-sig-till". Nu gillar jag inte lipsillar rent generellt, men hon bölade inte jag pratade med henne i varje fall och då var hon väldigt trevlig och inte ett dugg självupptagen.
    För övrigt så tror jag de flesta sk kändisar är rätt självupptagna, det tillhör liksom konceptet. De är ju kända för att de är det de är och det är deras levebröd.

  • Anonym (Konstigt?)

    För mig är hon en person som tar alla, och då menar jag ALLA, tillfällen i akt för att bli kvar i rampljuset. Herregud, människan är endast känd för att ha sjungit ABC som 16 åring och därefter ingenting.

    Men gråter ut i media över precis allt från operationer till avlidna föräldrar mm mm så fort chansen ges och tidningarna har nyhetstorka. För mig är hon en ganska patetisk människa med ett stort bekräftelse behov. Och tårar verkar ju funka bra i det syftet.

  • Maria 434

    Ni inser att programmet är som teater va? Det är inte på riktigt, utan för att ge mer tittare.

    Med tanke på vissas reaktioner så funkade producentens ide utmärkt

  • Anonym (Konstigt?)

    Skulle aldrig orkat se programmet två minuter och Anna Book är ju knappast publik lockande i de flestas ögon så funkade knappast på mig. Däremot så har jag varit med några år ( ganska många) och läser tidningar. Under alla dessa år har det inte slagit fel så fort hon är på väg att försvinna in i glömskan så poppar det upp någon ny gråtartikel om spruckna magar, fett operationer, döda föräldrar eller liknande som ska gråtas ut över. Och mig veterligen så har hon gjort 1( fjortis) låt som 16 åring som hon fortfarande lever på typ 40 år efter och det blir jävligt patetiskt till slut.

Svar på tråden Anna bok arga snickaren vip