• Anonym (mm)

    fattar inte vad vi har för relation!

    Träffat en kille till o från i snart ett år. Träffade honom genom en tjej jag lärde känna strax innan honom. Hon hade bosatt sig hos honom o var kär i honom. Han sprang hos mig var o varannan dag medan hon var hemma hos honom innan jag satte stopp o berättade för henne. Då tog jag även avstånd från honom då jag inte ville vara reserv o kände mig för jävlig mot tjejen. Han pratade illa om henne o körde tillslut ut henne när hon fick för sig att dom var ett par vilket de aldrig var enligt honom.

    Vi började ses igen o har nu träffats var o varannan dag i 2 månader. Han har pussat mig öppet ute...vi hittar på saker som fika, gå på stan o umgås. Myser, har sex ibland men sex är alltså inte de vi gör mest.

    Nu har hans ex o hennes barn flyttat in tillfälligt hos honom då hon inte hade någonstans att bo efter en separation.

    Förut har han nämn att han inte vill ha förhållande....nu vet jag inte o jag är så rädd att förlora de vi ändå har så vågar inte fråga. Dessutom har vi barn som går i samma klass...som inte är de bästa vännerna.

    Är så trött på att han alltid har nån annan tjej som inneboende. Jag har träffat hans ex som bor där nu iaf så hon vet ju att vi ses.

    Varför umgås med mig så mycket om han inte har känslor? Jag vet ju inte vad han känner för han har lite svårt att prata om känslor o "skojar" lätt bort sådant..

    Ja vad säger ni om denna röra?

    Jag tror jag är kär...o livrädd...

  • Svar på tråden fattar inte vad vi har för relation!
  • mrskreiz
    Du skriver att ni setts till och från under ett år. Ett år är lång tid tycker jag, om det varit så här hela tiden. Men om det mest är några månader sedan ni började gå ut på allvar, så är det istället kort tid.

    Det låter som en kille som själv inte riktigt vet vad han vill. Han gillar dig säkert, men frågan är hur mycket och vad han klarar av att ge dig.

    Det kan ju oxå vara så att det här är jordens finaste man som ställer upp för sitt barns mor och verkligen vill vara schysst både mot henne och mot dig. Tidsperspektivet känner jag är avgörande för att kunna förstå mer.
    -- Jag bloggar om livet som långtidssjukskriven. -- www.familjeliv.se/blogg/thewaiting/ --
  • Anonym (mn)

    jag säger backa ett tag. Att ha ett ex + barn inneboende kan vara mer än han klarar av att hantera samtidigt som ni ska träffas. 

    själv är jag "allergisk" mot partners som inte talar klarspråk och kan säga eller visa vad de känner. Been there, done that. I princip kokar det ner till: "säger han inte att han älskar dig så gör han det inte"
    de tillfällen jga tänkt som du och undrat så har det alltid slutat med ett uppbrott då killen inte var redo eller inte "hade de rätta känslorna" som man brukar säga.

  • Anonym (GC)

    Det är iaf inte schysst att han talar illa om exet, o verkar ha ljugit för er båda (?). O han umgås väl så mkt med dig för att han kan? O du inte ställer krav eller vågar fråga? På mig låter det lite som du är hans kk när det passar.

  • Anonym (mm)

    Han var aldrig tillsammans med tjejen jag lärde känna honom genom. Jag visste att hon bodde hos honom, hon visste att han gick hit ibland o han erkände vad vi hade för relation när jag berättade för henne...o då bröt jag kontakten med båda ett tag tills hon flyttade hem till sig själv igen.

    Efter det har han o jag fortsatt träffas men mer regelbundet...men visst kan jag känna lite som att jag kanske hör av mig lite mer än han gör ibland.

    Exet som bor där nu, hennes barn har han varit bonuspappa åt.

  • Anonym (mm)

    O kk...för mig är en kk någon man träffar o har sex med o inget annat. Men de kanske är olika.

    Vi har inte sex varje gång vi ses o hittar på massa annat ihop också...det som gör mig så förvirrad också.

  • Anonym (mn)

    och hur länge ska exet bo där? Om det bara handlar om nån vecka är det ju jätteschysst av honom att ställa upp men handlar det om flera månader, nja.  Var det hon som bad att få bo där?  Bor de länge blir det nästan som sambos, kan lätt bli sex då, om de inte direkt tycker illa om varann och det gör de säkert inte efter som hon får bo där 

  • Anonym (mm)

    Tills hon hittar eget tydligen o det kan ju dröja...hon vill att dom ska försöka på nytt men det vill inte han. Nu vill dock inte hans barn komma till honom längre pga att exet bor där så han verkar vilja att hon ska flytta...men han kan ju inte slänga ut henne på gatan tänker jag.

    Finns ju en viss osäkerhet hos mig, kan jag lita på att de inte har sex osv?

    Nej det är minat sagt rörigt detta.

  • Anonym (mn)

    denne kille behöver nog reda upp kring sig själv och sina barn innan han gör nåt annat

Svar på tråden fattar inte vad vi har för relation!