• Anonym (??)

    Töntigt att se och gilla rederiet?

    Hejsan

    Är det töntigt att se och gilla rederiet? Har börjat kolla på det nu för att jag har en crush på en där och jag gillar serien och undrar om det är något man ska undvika att tala om för kompisarna? Är 19 kan tilläggas.

  • Svar på tråden Töntigt att se och gilla rederiet?
  • Vanja

    Pratar vi Rederiet som gick för många herrans år sen?? Var kan man se den isf?! O det är inte töntigt nånstans!!

  • fluu

    Äsch, det ska du väl inte bry dig om isf. Vad är det för kompisar som inte kan tåla att du ser något de kanske inte gillar(men det kanske de gör, det vet inte du)?

    Vanja: Kan ses på öppetarkiv.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • vettefaen

    Det är töntigt att kalla andra för töntar. Gör din grej bara!

    Obs, det är töntigt att skriva crush :D

  • Vanja
    fluu skrev 2016-02-11 12:27:28 följande:

    Äsch, det ska du väl inte bry dig om isf. Vad är det för kompisar som inte kan tåla att du ser något de kanske inte gillar(men det kanske de gör, det vet inte du)?

    Vanja: Kan ses på öppetarkiv.


    Tack! :)
  • cameleon

    Nej, Rederiet är ju så jävla bra. Vet inte hur många gånger jag sett den serien. Helt klart den bästa svenska jag sett!

    Jag har alla avsnitt på DVD och kommer aldrig göra mig av med dom..!

    Får man fråga vem du har en crush på? Han, Nikolaj är ju för jävla het :)


  • Vanja

    Fick för mig att det var en kille som var ts.. Men Nicolaj kan ju va het ändå! :)

  • Anonym (sebbe)

    Rederiet rockar. 

    Kom igen, vad spelar det för roll vad vi eller dom tycker? Stå för vad du gillar. Du är väl 19 nu, inte 13.


    Vanja skrev 2016-02-11 12:48:18 följande:

    Fick för mig att det var en kille som var ts.. Men Nicolaj kan ju va het ändå! :)


    Ja han Nikolaj spelar ju för båda lagen. ;)
  • fluu

    Det var ju skönt att höra att man inte är ensam förresten, har en liten grej för han som spelar Tony... heh...


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Stårschan

    Hellre Rederiet än sån skit som Big Brother eller Paradise Hotel!

Svar på tråden Töntigt att se och gilla rederiet?