• Anonym (Anonym)

    Hur flörtar du?

    Hallå! Hur flörtar du o hur togs det emot? När upplevde du att det inte togs emot och hur gjorde du då?

  • Svar på tråden Hur flörtar du?
  • taquine

    Har nog aldrig flörtat ;)Vet nog knappt hur man gör . Blinka med ögonen? 
    '
    Men fått de pojkar jag ville ha , räcker bra så


    Goodness me
  • Dr Nail

    Bjuder på en bärs/drink. Dock inte direkt, utan efter att ha etablerat nån form av kontakt med personen. När det inte tas emot så......vet jag faktiskt inte, för det brukar alltid tas emot.

  • Anonym (Anonym)
    taquine skrev 2016-02-11 16:33:20 följande:

    Har nog aldrig flörtat ;)Vet nog knappt hur man gör . Blinka med ögonen? 

    '

    Men fått de pojkar jag ville ha , räcker bra så


    Omen då har du ju flörtat. Hur annars fick du dem? Eller du kanske inte flörtar när du har sex ens? Du kör den mekaniska stilen?
  • Anonym (ester)

    Ögonkontakt , blinka med ögonen , leenden. Plocka med håret . Visa urringning. Även i talet komma med dubbeltydiga ord, låta en del meningar dö ut innan jag kommit till punkt osv.

    Funkar alltid.

  • Zarch

    Jag är inte ett dugg flirtig längre, iallafall inte medvetet. Möjligtvis förr, dåliga oneliners och lite allmänt vild och "busig" gick tydligen hem?!

  • taquine
    Anonym (Anonym) skrev 2016-02-11 17:08:27 följande:
    Omen då har du ju flörtat. Hur annars fick du dem? Eller du kanske inte flörtar när du har sex ens? Du kör den mekaniska stilen?
    Japp kör duracellkaninen i sängen (skämt åsido)

    Nej jag har inte flörtat , är alldeles  för blyg för sånt..Och sen ska jag ändra mig från pojkar till män ,
    Herregud vad trött och pateisk jag är idag..  
    Goodness me
  • Brunhilde

    Jag ställer mig och tokstirrar, skjuter fram brösten och blinkar hårt och ihärdigt med bägge ögonen (kan inte blinka med det ena endast). Är jag riktigt intresserad så slickar jag mig stort runt munnen samtidigt som jag gör sörplande ljud.

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (man) skrev 2016-02-11 17:49:55 följande:

    Jag flirtar inte alls...


    Va?? Varför?
Svar på tråden Hur flörtar du?