• Anonym (Caroline)

    Analplugg tips tack!

    Jag blir bokstavligen galen på pluggar som åker ur, oerhört osexigt och bökigt att hålla tillbaka pluggen med handen när man har sex, testat med att gå upp till större storlekar men det hjälper inte..

    Jag tror på att ha en som är väldigt smal i själva öppningen med stort inne medan min sambo tror man ska ha tjockare men då lär det ju bli ändå mer strömlinjeformat så det glider ut precis lika enkelt som hittills..

    Någon som har tips på modeller som faktiskt sitter?

  • Svar på tråden Analplugg tips tack!
  • j a d e

    Ja vi skaffade en nyligen som sitter som berg.

    Minns inte vad den heter dock.. sorry.

  • Anonym (Caroline)
    j a d e skrev 2016-02-11 19:00:15 följande:

    Ja vi skaffade en nyligen som sitter som berg.

    Minns inte vad den heter dock.. sorry.


    Det var ju till stor hjälp ^^
  • j a d e
    Anonym (Caroline) skrev 2016-02-11 19:10:51 följande:

    Det var ju till stor hjälp ^^


    Som sagt, sorry. Men kan kolla upp det.
  • Anonym (Caroline)
    Anonym (harprovat) skrev 2016-02-11 19:12:07 följande:

    Prova denna. Eftersom den kan pumpas upp när den väl är inne så finns det ingen chans att den åker ur ;)

    www.vuxen.se/anal-expert-uppblasbar-analplugg


    Satt och kollade på en liknande faktiskt, fungerar bra alltså? Så den ser ut i "slappt" tillstånd är sådana som åker ut obönhörligen..
  • Anonym (harprovat)

    Den kan lätt pumpas upp till ett äpples storlek om man så vill. Sitter väldigt bra då

  • Celines Essence

    Jag har en metallplug med smal hals och ganska tydligt "stop" i änden (med kristallimitation). Den har aldrig åkt ut trots att den inte är så stor. Dock känns den lite otillräcklig i storlek (känns för lite) Vi köpte en ny som var mer strömlinjeformad och lite mjukare. Den var mycket skönare, men åker lätt ut.

    Nu senast har jag upptäckt tjusningen med Analstav med stegvis större kulor som sedan övergår i ett lång stav, som man har som handtag. Väldigt skön, men lite opraktiskt under sex (samlag). Passar ypperligt tillsammans med oralsex. (ja, jag vet det var inte det du efterfrågade, men ändå. . . )


    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Caroline)
    Celines Essence skrev 2016-02-11 20:27:16 följande:

    Jag har en metallplug med smal hals och ganska tydligt "stop" i änden (med kristallimitation). Den har aldrig åkt ut trots att den inte är så stor. Dock känns den lite otillräcklig i storlek (känns för lite) Vi köpte en ny som var mer strömlinjeformad och lite mjukare. Den var mycket skönare, men åker lätt ut.

    Nu senast har jag upptäckt tjusningen med Analstav med stegvis större kulor som sedan övergår i ett lång stav, som man har som handtag. Väldigt skön, men lite opraktiskt under sex (samlag). Passar ypperligt tillsammans med oralsex. (ja, jag vet det var inte det du efterfrågade, men ändå. . . )


    Ja jo vid oralsex så kan man ju hålla emot de andra vi har men det är såklart just vid sex det stör.
  • HasseA

    Metallpluggar blir väl även mitt svar. Vi har testat en del olika pluggar, men det är bara metallpluggar som sitter kvar helt. Eller, "Key to your butt" sitter också kvar, en bra - men liten - plugg.

    Till och med en uppblåsbar av typen som rekommenderas i tråden åkte ut (när hon kom), trots att jag hade pumpat upp den så mycket som jag vågade. Den är ju mjuk, och kan alltså ändra form från rund som en boll, till mer avlång. Innan hon kom satt den ju kvar, dock. Men då har man en slang i vägen också.

    /Hasse


Svar på tråden Analplugg tips tack!