• Anonym (TS)

    Vilken kille väljer du till ett seriöst förhållande? Sex inkluderat i det förhållandet.

    Vilken kille väljer du till ett seriöst förhållande? Sex inkluderat i det förhållandet.

    Kille #1: Medelmåttigt utseende, 25.200/månad netto efter allt är betalat som bostad, el, mat, tv, internet, resa 2 gånger per år osv.
    Kille #2: Skit snygg, 9.500/månad netto efter allt är betalat som bostad, el, mat, tv, internet, resa 2 gånger per år osv.

    Båda har samma personlighet, alltså det skiljer sig ingenting i personligheten, dom har en bra personlighet båda två.

    Rösta ärligt, tack Glad

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken kille väljer du till ett seriöst förhållande? Sex inkluderat i det förhållandet.
  • Anonym (M)

    Inga relevanta faktorer för mig, har svårt att se att det skulle påverka mitt val.

    Sen beror det på definitionen av "skitsnygg". "Skitsnygg" enligt den vanliga mallen är man sällan i min ålder utan att bry sig väldigt mucket om sitt utseende. Då det inte är nåt som är ett stort intresse för mig skulle en "skitsnygg" person i den meningen snarare kunna vara negativt.

    Det viktigaste är ju att jag finner honom attraktiv. Och om det är det du menar med "skitsnygg" (min egen personliga uppfattning om mannens sammanlagda utstrålning) så väljer jag förstås den mest attraktiva.

    Löneläge gör vare sig till eller från när det gäller attraktionskraft för min del.

  • Anonym (TS)
    Anonym (M) skrev 2016-02-12 05:54:47 följande:

    Inga relevanta faktorer för mig, har svårt att se att det skulle påverka mitt val.

    Sen beror det på definitionen av "skitsnygg". "Skitsnygg" enligt den vanliga mallen är man sällan i min ålder utan att bry sig väldigt mucket om sitt utseende. Då det inte är nåt som är ett stort intresse för mig skulle en "skitsnygg" person i den meningen snarare kunna vara negativt.

    Det viktigaste är ju att jag finner honom attraktiv. Och om det är det du menar med "skitsnygg" (min egen personliga uppfattning om mannens sammanlagda utstrålning) så väljer jag förstås den mest attraktiva.

    Löneläge gör vare sig till eller från när det gäller attraktionskraft för min del.


    Skit snygg = Du finner den mannen skit snygg
  • Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2016-02-12 05:57:11 följande:

    Skit snygg = Du finner den mannen skit snygg


    Jo, men enligt något fotomodellsideal eller att jag gillar hans utstrålning: typ hans sätt att röra sig, gestikulera, ögonkontakt, hans frisyr och klädstil osv?

    Jag skulle nämligen aldrig beskriva en person som jag finner attraktiv som just "skitsnygg" eftersom jag kopplar det begreppet till en viss typ av utsende.

    Men som sagt dessa yttre attribut som jag nämnde spelar roll för om jag finner en man attraktiv eller ej, vilket inte lönen gör.

    Så utseende före lön (men utseende i en bredare definition).
  • Anonym (b)

    är det du igen TS, som har startat andra trådar där det handlar om val mellan 2 män med olika löner/olika utseenden? Varför? Fick du inte nog med svar i den förra tråden? 

    Det går inte att svara så där generell, det är många faktorer som spelar in. För mig spelar utseendet mindre roll. Men pengar spelar heller ingen roll då jag har mina egna + att de summor du nämner inte är märkvärdiga

  • Anonym (Snygg)

    Skit snyggt? Nä jag skiter fult. Jag skulle i allla fall inte välja någon som särskriver

    Ge upp nu ts, som de flesta svarade i din förra tråd, de du finner medelmåttiga finner andra attraktiva, helt andra saker än "skitsnygghet" och pengar spelar i allmänhet roll vid val av partner.

    Jag undrar om ts är låginkomsttagare och upplever sig som skitsnygg, men får inga tjejer och undrar varför?

  • Fjäril kär

    Jag väljer den som jag kan se en framtid med. Den som delar synsätt på politik, barnuppfostran och framtidsplaner och som helt enkelt matchar min vardag.

    Inkomst totalt oviktigt eftersom den kan förändras för oss båda.

    Jag röstar alltså INTE på någon.

  • Fjäril kär
    Anonym (Snygg) skrev 2016-02-12 06:45:06 följande:

    Skit snyggt? Nä jag skiter fult. Jag skulle i allla fall inte välja någon som särskriver

    Ge upp nu ts, som de flesta svarade i din förra tråd, de du finner medelmåttiga finner andra attraktiva, helt andra saker än "skitsnygghet" och pengar spelar i allmänhet roll vid val av partner.

    Jag undrar om ts är låginkomsttagare och upplever sig som skitsnygg, men får inga tjejer och undrar varför?


    Nej tvärtom. Ts är enligt tidigare trådar tunnhårig och låginkomsttagare och försöker intala sig själv att alla kvinnor är golddiggers eftersom ingen vill ha honom.
  • Anonym (pia)

    Den som har störst kuk, inte vill ha barn och är vegan.

    Vilken ska jag då rösta på TS?

Svar på tråden Vilken kille väljer du till ett seriöst förhållande? Sex inkluderat i det förhållandet.