• Anonym (Camilla)

    SÄLJES: P-dator, Lady-comp

    Hejsan familjeliv!


    Jag tänkte sälja min p-dator som är en lady-comp. Den är inköpt förra året i juni, men jag tänker sälja den nu då den tyvärr bara blivit liggandes. 


    Tycker att en p-dator är ett väldigt bra preventivmedel, men tyvärr så har jag extremt dåliga sömnrutiner och väldigt ojämn menscykel, så den har svårt att lära känna min kropp, därmed har jag inte orkat bry mig om att använda den och jag har nu kommit till punkt med att jag säljer den. 


    Den är alltså använd ca 15 gånger sedan inköpet, den är i fint skick och rengjord. Allt som kom till den ingår, även de uppladdningsbara batterierna kommer till då jag inte använt dem i huvud taget. Den hade en garanti på 2 år från inköpet, så den har alltså ca 1 år och 4 månader kvar på garantin.


    Lägger en länk till den sortens p-dator det är jag säljer här: www.naturafemme.se/lady-comp-583066


    Med frakten betalde jag 4864kr för den som ny och jag säljer den för 4000kr med frakten inräknat tänkte jag. Eller om man har möjlighet att hämta den i Jönköping.


    Mejla mig gärna på Cameljonten@hotmail.com om du är intresserad, är den såld så skriver jag det här! :)


    Tack /Camilla.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-02-20 10:14
    Kan tänka mig att sänka priset vid snabb affär, lägger även bild på p-datorn i en kommentar under :)

    För att få fram infon rätt så är det garanti till juni 2017.
  • Svar på tråden SÄLJES: P-dator, Lady-comp
  • Clementintjejen



    P-dator


    Originalförpackning


    Informationshäfte


    Garantipapper


    Sladd för att koppla in till datorn


    Uppladdningsbara batterier


    Hållare till p-datorn

  • Anonym (Camilla)

    Den finns kvar och har fortfarande inte kommit till någon användning här!

    Sänker priset till 1800kr. :)

    Vill bara att den ska komma till nytta hos någon, istället för att samla damm i mitt förvaringsskåp.

Svar på tråden SÄLJES: P-dator, Lady-comp