• Fighter57

    Tjäna extrapengar

    Hej! Är det nån som har ett bra tips på hur man kan tjäna lite extra pengar på nätet? Hade varit skönt och kunna tjäna ett par tusen extra i månaden bara.

  • Svar på tråden Tjäna extrapengar
  • Aniiee

    Om du kan något (nästan vad som helst) så sätt upp en profil på fivver och erbjud småtjänster, och ta jobb som andra efterlyser. Det kan vara allt från voice-over på ett 5-minuter youtubeklipp, översättning av småtexter eller till exempel recept, om du kan rita/måla finns det såna som vill ha sånt, kan du programmera så finns det sånt. Där finns ALLT och lite till.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
  • Fighter57
    Aniiee skrev 2016-02-20 15:26:05 följande:

    Om du kan något (nästan vad som helst) så sätt upp en profil på fivver och erbjud småtjänster, och ta jobb som andra efterlyser. Det kan vara allt från voice-over på ett 5-minuter youtubeklipp, översättning av småtexter eller till exempel recept, om du kan rita/måla finns det såna som vill ha sånt, kan du programmera så finns det sånt. Där finns ALLT och lite till.


    Känner du dig nostalgisk idag? www.imdb.com/list/ls031330344/
    Okej har du testat det själv? :)
  • En glad tjej

    Arbetar du redan och vill ha ett extrajobb? Tjänar du så dåligt på ditt arbete? I så fall råder jag dig till att antingen byta jobb till mer välbetalt eller höra på din arbetsplats om du inte kan få mer betalt. Jag är student, pluggar på högskolan och har precis börjat arbeta extra som personlig assistent. Det kommer ge mig en extra inkomst som jag kan dryga ut CSN med.

  • sveakissen

    Hej!Jag jobbar med ett världsledande network marketing företag i kategorin hälsa och ledarskap.Här finns goda förtjänstmöjligheter; det är riskfritt och jag presenterar gärna affärskonceptet över Skype, helt kravlöst , när du kontaktar mig.

    Mvh Martina

  • Anna Erk

    Jag har tips hur man kan tjäna pengar via affiliate marknadsföring.


    Har du en blogg, webbsida etc kan det här vara något för dig.

    Kontakta mig via mail eller pm så får du veta mer!

  • MajaB1984

    Jag drar in lite extra pengar varje månad genom att göra onlineundersökningar. Är medlem i ett 10-tal olika paneler och tjänar 500-1000 per månad beroende på hur mycket tid jag lägger. Svarar oftast undersökningarna på väg till och från jobbet (har en timmes resväg).
    Är inte mycket extra pengar men brukar spara dom på ett speciellt konto och använda till jul/födelsedagar/semester när man kan behöva den där lilla extra bufferten :) 

  • Anna Erk

    Har du en webbsida, blogg etc. kan du jobba med affiliate marknadsföring,
    pm mig den som vill så får ni veta mer!

    HImla bra om man vill dryga ut sin kassa!

Svar på tråden Tjäna extrapengar