• Anonym (Lana)

    Hur kan man tycka om smisk??

    Blir alltid lika förvånad när man läser om folk som tycker om smisk. Hur kan man gilla smisk? Det gör bara galet ont. Utgår från att man menar riktigt smisk och inte lätta klappar.

    Kan förstå att man vill vara undergiven och bli dominerad, men smisk?? Det gör verkligen outhärdligt ont!!! Kan nån förklara??

  • Svar på tråden Hur kan man tycka om smisk??
  • j a d e

    Nej jag tror inte att du kan förstå, det låter inte riktigt som att de förutsättningarna finns.

  • Anonym (Yes)

    Har man byggt upp en sexuell stämning och är riktigt upphetsad så blir smisk en extra upphetsning.

  • Anonym (Yes)

    Har man byggt upp en sexuell stämning och är riktigt upphetsad så blir smisk en extra upphetsning.

  • Anonym (Lana)
    j a d e skrev 2016-03-03 14:07:16 följande:

    Nej jag tror inte att du kan förstå, det låter inte riktigt som att de förutsättningarna finns.


    Vet inte vilka förutsättningar jag behöver men du kanske kan försöka?
  • Anonym (Lana)
    Anonym (Yes) skrev 2016-03-03 14:13:21 följande:

    Har man byggt upp en sexuell stämning och är riktigt upphetsad så blir smisk en extra upphetsning.


    En klapp på rumpan ja, men den smärtan som smisk medför är väl nåt annat än att man blir lite extra kåt eller kinky?
  • j a d e
    Anonym (Lana) skrev 2016-03-03 14:20:39 följande:

    Vet inte vilka förutsättningar jag behöver men du kanske kan försöka?


    Att förstå att även om du endast tycker det gör outhärdligt ont så kanske någon annan inte tycker det? Eller så kanske det upplevs skönt just att det gör ont?
  • Anders 386

    Det är mycket som inte går att förklara för andra människor. Det mesta måste man bara acceptera utan att förstå. Och man vet ju faktiskt inte själv varför man föredrar vissa saker framför andra.

    Därför är den här tråden egentligen helt meningslös.

  • MrFlex

    Varför tycker vissa att analsex är skönt? Det gör ju ont!
    Varför tänder vissa på latex? Det är ju bara ett konstig material!
    Varför gillar vissa att bli kallade för "fula" saker? Det är ju förnedrande!
    Varför gillar vissa kiss? Det är ju fucking asäckligt!
    Osv
    Osv
    Osv

  • är skönt

    Det är upphetsande och få smisk,jag är kille och min tjej brukar ge mig pisk med ridspö som lite extra förspel.


    Lack o läder sex
  • CarinaL26

    Vad har du för erfarenheter av smisk egentligen om man får fråga? Låter som om nån kille tagit i mer än han borde?

Svar på tråden Hur kan man tycka om smisk??