• Villtro1

    någon som plussat senare än bim+1?

    Enbart positivitet tillåts i denna tråd! Den är till för oss som har försenad mens men inte plussat än, som vill ha lite hopp och höra historier från er andra som plussat sent. Kram

  • Svar på tråden någon som plussat senare än bim+1?
  • Mintra

    Hej hoppar gärna in :)

    Mina senaste två cyklar har varit 24 resp. 25 dagar så utgick från att jag hade en cykel denna månaden med lika många dagar.

    Vilket också passade in vad gäller min ägglossning som jag hade runt den 18-20 februari.

    Om 24 cd BIM 3/5 så två dagar sedan, ingen mens... Om 25 cd BIM idag 5/3 fortf ingen mens, gjorde också ett gravtest med morgonurinet som visade typiskt nog negativt. Klurigt det hära, avvaktar till måndag annars får det kanske bli ett test igen?

    Hoppas vi får se ett plus snart :)

  • Villtro1
    Linnis92 skrev 2016-03-05 00:04:05 följande:

    BIM + 5 här :)


    Skönt att höra! Jag är på BIM+2 och har inte fått mensen än. Fick minus på stickan igår med graviditetskollens billiga test.. Tror och hoppas verkligen att jag är gravid med tanke på alla symtom jag haft/har. Fick du negativt grav test innan du plussade? Vad använde du för test när de blev neg respektive positivt? Vilken dag efter bim? Kram
  • Villtro1
    Mintra skrev 2016-03-05 02:39:29 följande:

    Hej hoppar gärna in :)

    Mina senaste två cyklar har varit 24 resp. 25 dagar så utgick från att jag hade en cykel denna månaden med lika många dagar.

    Vilket också passade in vad gäller min ägglossning som jag hade runt den 18-20 februari.

    Om 24 cd BIM 3/5 så två dagar sedan, ingen mens... Om 25 cd BIM idag 5/3 fortf ingen mens, gjorde också ett gravtest med morgonurinet som visade typiskt nog negativt. Klurigt det hära, avvaktar till måndag annars får det kanske bli ett test igen?

    Hoppas vi får se ett plus snart :)


    Hej! Trevligt!

    Jag förmodar också att jag hade äl den 20e februari. Min menscykel är också lite opålitlig eftersom jag slutade med p-piller för ca 10 månader sedan. Men samtidigt brukar min app "Clue" alltid stämma. Nu är mensen som sagt försenad 2 dagar.. Negativt på test igår, känns dumt att testa idag. Vill hellre vänta, trött på alla minus nu! :/

    Ja det hoppas jag med! Håller tummarna för dig!
  • Villtro1
    Linnis92 skrev 2016-03-05 00:04:05 följande:

    BIM + 5 här :)


    Eller menar du att du inte har plussat än och är på bim + 5? :) jag är lite trött
  • Linnis92
    Villtro1 skrev 2016-03-05 09:43:38 följande:

    Eller menar du att du inte har plussat än och är på bim + 5? :) jag är lite trött


    Plussade på BIM +5 med CB

    Testade på BIM -1 med testlgrets och det var neg. :)
  • Villtro1
    Linnis92 skrev 2016-03-05 09:57:39 följande:
    Plussade på BIM +5 med CB

    Testade på BIM -1 med testlgrets och det var neg. :)
    Okej. Nu fick jag upp hoppet. :D
  • Villtro1

    Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

  • Linutis

    Köp på tradera 99% säkra stickor. Testade hemma med rfsu samt clearblue, gick även till mottagningen för o ta grav tester, alla negativa! Testade varje dag! Usch vad mucket pengar jag spenderade! Tills jag testade med stickorna från tradera! Hade sista mens 2 oktober o fick plus 11 december

Svar på tråden någon som plussat senare än bim+1?