[quote=76553646][quote-nick]BK1986 skrev 2016-04-20 18:15:09 följande:[/quote-nick]Välkommen hit!
Hur har era tidigare omgångar sett ut?
Vi laddar inför omgång nummer tre och långa protokollet. Har inte heller testat det så jag är lite nyfiken hur det går för andra.
Jobbar du eller är du sjukskriven?
Ursäkta 1000 frågor. ;) Hoppas att det går bra för er denna gång!
Kram![/
Ivf nr 1: gonal f 225, kort protokoll, 12 ägg icsi, 3 befruktade. 2 av toppkvalitet, ett till mig på dag 3, de andra två gick inte att frysa. Riktigt dåligt spermaprov med enbart ett fåtal spermier.
Ivf nr 2: gonal f 300, kort protokoll, 9 ägg, 4 befruktade, 2 av toppkvalitet, ett till mig på dag 3, de andra fick inte att frysa. Lika dåligt spermaprov denna gången.
Ivf nr 3: menopur 300, kort protokoll, 8 ägg, 1 befruktat, återfördes till mig på dag 3 och var då av toppkvalitet. Lite bättre spermaprov, några tusen spermier finns.
Ivf nr: 4 synarela start 4/4, börjar med gonal f 300 idag.
Läkarna tror att min man snart kommer sluta producera spermier så de tycker inte att vi skall vänta för länge mellan gångerna.
Dessutom har min man två barn som blivit till genom ivf men det är nästan 10 år sedan.
Jag jobbar men mår skit. Tycker att den här nedregleringen har tagit på krafterna.
Jobbar du? Jag har funderat på att bli sjukskriven 25 % då jag mår så fruktansvärt dåligt nu.
Kram