• Anonym (Why?)

    Man, varför tittar du på porr?

    Man kan du beskriva varför du brukar porr, den riktiga anledningen?

    Kan du beskriva hur du väljer vilken film du ska titta på? Samt vad som försigår i ditt huvud när du ser på den.

    Sen undrar jag också om det inte känns som att du förnedrar din fru när du tittar på andra nakna kvinnor?

    Samt, skulle du vilja leva i en öppen relation om det enbart var du som fick ligga med andra? Alltså inte din fru.

  • Svar på tråden Man, varför tittar du på porr?
  • Anonym (man 33)

    Tittar gärna på amatör porr. Njuter av att se andra ha sex.

    Nej jag känner inte att jag förnedrar henne. Hon tittar oxå.

    ska det vara en öppen relation så skall det gälla båda.

  • Anonym (Why?)
    Anonym (man 33) skrev 2016-03-06 20:03:41 följande:

    Tittar gärna på amatör porr. Njuter av att se andra ha sex.

    Nej jag känner inte att jag förnedrar henne. Hon tittar oxå.

    ska det vara en öppen relation så skall det gälla båda.


    Många vill ha kakan och äta den. Allt ås många vill ha sex med andra men står inte ut med tanken på att deras partner får detsamma. Så frågan var att hade din fru inte haft sex med andra, hade du velat det?

    Okej du tänder på sexakten? Då spelar det ingen roll om kvinnan ifråga är ful?
  • Anonym (Mr Prefect)
    Anonym (Why?) skrev 2016-03-06 19:46:45 följande:

    Man kan du beskriva varför du brukar porr, den riktiga anledningen?

    Kan du beskriva hur du väljer vilken film du ska titta på? Samt vad som försigår i ditt huvud när du ser på den.

    Sen undrar jag också om det inte känns som att du förnedrar din fru när du tittar på andra nakna kvinnor?

    Samt, skulle du vilja leva i en öppen relation om det enbart var du som fick ligga med andra? Alltså inte din fru.


    -Jag blir upphetsad.
    -jag väljer 'film' beroende på vad som tänder mig och humör.
    -Nej verkligen inte, varför skulle det kännas så?
    -Nej, vill inte leva i ett öppet förhållande, även om vi har sex med andra (tillsammans och i liten omfattning).

    Varför undrar du?
  • thhjfgyghkkkj

    Jag är singel. Har försökt leva med två tjejer men var aldrig lycklig med dem. Såg inte på porr när jav var med dem men var otrogen med andra tjejer.

    Nu när jag är singel ser jag på porr emellanåt. En-två gånger i veckan. Jag brukar se på amatötporr. Jag väljer video efter tjejens utseende.

    Hon måste vara mycket snygg. Annars tänder jag inte. Kvinnor i verkliga licet behöver inte vara så snygga.

  • Smecker

    För att jag känner för det.

    Nej.

    Nej.

    Nej.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (mindblow)

    För att jag gillar sex, och gillar att vara kåt.
    Såg ett par klipp med Ashlyn Gere där hon blev påsatt bakifrån, och hon stönar så skönt.
    Nu har jag fått det på hjärnan, vill ta en kvinna bakifrån.

  • vargveum
    Anonym (Why?) skrev 2016-03-06 19:46:45 följande:

    Man kan du beskriva varför du brukar porr, den riktiga anledningen?

    Kan du beskriva hur du väljer vilken film du ska titta på? Samt vad som försigår i ditt huvud när du ser på den.

    Sen undrar jag också om det inte känns som att du förnedrar din fru när du tittar på andra nakna kvinnor?

    Samt, skulle du vilja leva i en öppen relation om det enbart var du som fick ligga med andra? Alltså inte din fru.


    För att runka eller skicka till någon annan.

    Väljer på det som tänder, intresserar eller fascinerar för stunden.

    Nej

    Ja
  • Tom Araya
    Anonym (Why?) skrev 2016-03-06 19:46:45 följande:

    Man kan du beskriva varför du brukar porr, den riktiga anledningen?

    Kan du beskriva hur du väljer vilken film du ska titta på? Samt vad som försigår i ditt huvud när du ser på den.

    Sen undrar jag också om det inte känns som att du förnedrar din fru när du tittar på andra nakna kvinnor?

    Samt, skulle du vilja leva i en öppen relation om det enbart var du som fick ligga med andra? Alltså inte din fru.


    För att jag vill se sex, sexiga scener, sexiga tjejer mm.

    Jag ser mest hemmagjord porr och oftast fantiserar jag mig in i vad som försegår.

    Jag har ingen fru, men de flesta flickvänner jag haft (och har) vet om det och jag ser inget förnedrande i det. Personerna jag ser är inte viktiga för mig, utan det är aktiviteterna och situationen som utspelar sig. Visst kan jag tycka andra kvinnor är sexiga och trevliga att se på, men det påverkas inte av porr.

    Nej, jag är rätt monogam av mig. Däremot skulle jag gärna se att vi som par träffar andra och har sex, kan vara ett annat par eller ensam tjej.
  • Tom Araya
    Tom Araya skrev 2016-03-12 13:10:58 följande:
    Jag ser mest hemmagjord porr och oftast fantiserar jag mig in i vad som försegår.
    Typ trekanter, fyrkanter, tjejsex, onani (tjejer), avsugningar, analsex mm.
Svar på tråden Man, varför tittar du på porr?