• Anonym (Tjejälskarn)

    Vilken kroppstyp på tjejer är snyggast?

    Normala är snyggast tycker jag.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken kroppstyp på tjejer är snyggast?
  • Anonym (Tjejälskarn)
    M i s s skrev 2016-04-01 08:19:32 följande:

    Normal? Haha alltså. Så det är onormalt att vara smal eller tjock? Hur ser normal ut?


    Tänk "mittemellan", typ.
  • Anonym (BBWlvr)

    Normala är snyggast, men tjocka är sexigast och lockar mest.

  • Anonym (minikuken)

    spelar ingen roll hur tjejerna ser ut om du har en liten kuk du kommer aldrig komma innanför deras trosor då.. verkligheten är hård, kall och smutsig.

  • Anonym (undrar)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-01 22:17:57 följande:

    spelar ingen roll hur tjejerna ser ut om du har en liten kuk du kommer aldrig komma innanför deras trosor då.. verkligheten är hård, kall och smutsig.


    Förklara gärna hur tjejen vet att du har en minikuk redan innan du kommit innanför hennes trosor? Har du en t-shirt med "jag har världens minsta kuk?"
  • Anonym (Älskar sex)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-05-01 22:17:57 följande:

    spelar ingen roll hur tjejerna ser ut om du har en liten kuk du kommer aldrig komma innanför deras trosor då.. verkligheten är hård, kall och smutsig.


    Herregud vad du är negativ och bitter!! Skärp dej och inse ditt värde som människa innan du slösar bort hela ditt liv på att negga! Kan dessutom upplysa dej om att varken jag eller mina väninnor så mycket som tittar mannen i skrevet när vi ev. träffar nån för casual sex! Det handlar inte om könet! Det handlar om attraktion och kemi! Dessutom har du väl en tunga och 10 fingrar att använda? Kuken är inte allt! Dessutom finns det leksaker!
Svar på tråden Vilken kroppstyp på tjejer är snyggast?