• fannys

    BF hösten 2016 Kalmar

    Hej!

    25 år och Gravid i Kalmar med BF i höst (cirkus november) andra barnet.

    Tänkte att jag skapar en tråd och ser om någon mer hittar hit.

    Har en dotter på två år, bor i de centrala delarna av Kalmar.

  • Svar på tråden BF hösten 2016 Kalmar
  • Anonym (Nr5)

    Hej hoppar gärna in här bf dec med 5 barnet bor 1 mil utanför Kalmar

  • marywize

    Hej! Jag är 35år och Bor i Färjestan och utökar familjen i oktober! Va kul det vore om vi blev ett gäng som lär känna varandra här! ????

  • Kotten14

    Hej!

    Gravid med första barnet, bf slutet av november/början av december. 25 år och bor i Färjestaden :)

  • Anonym (Nr5)

    God morgon tjejer! Hur mår ni än så länge i graviditeten?

    Här är de humörsvängningar värre än en orkan och ingen mat smaka gott eller ens ätbart känns det som.

  • fannys

    Vad kul att några hittat hit! Hur mår ni?

    Jag har precis som -Anonym (nr5)- haft något fruktansvärt humör med massor av humörsvängningar, inget sådant hade jag när jag väntade första. Det börjar kännas lite lite lugnare och det får vi hoppas annars lär väl sambon lämna mig för någon månad ???? (Skämtåsido)

    Nu längtar vi efter första UL i början på maj!

    Ha en fin dag!

  • miss september

    Hej!
    Hoppar in här, är 32 år och väntar andra barnet, bf i början av oktober. Har en dotter på 5 år. Vi bor ca 3 mil utanför Kalmar.

  • guss

    Jag har bf i november 2016 och väntar tredje barnet. Vi har landat i detta nu och är glada men detta var väldigt oplanerat så det har tagit en tid att acceptera läget. Livet kommer att bli annorlunda mot vad vi hade tänkt på alla plan! Jag tror dock att det här blir en fantastisk bonus. Våra stora blir 6 och 9 år.

  • marywize

    Kul att det är några stycken som ska få smått i höst! Vi har oxå ul i början av maj, längtar! Är just nu inne i en period då de flesta symptom (inte haft så många, sjukt trött och väldigt hungrig. O har jag inte får sova eller ätit så blev jag illamående) har börjat försvinna och samtidigt ingen mage ännu! Så nu vill jag se att det verkligen finns något därinne :) Hade likadant med min första innan magen började växa!

    Hoppas ni alla har haft en skön helg :)

Svar på tråden BF hösten 2016 Kalmar