• Anonym (30årig-gift)

    Min man vill se mig med andra

    Min man har förut antytt att han har haft fantasier om att jag ska vara med andra män men nu har han verkligen uttalat sig om att han verkligen vill se mig med andra.

    Han själv vill inte göra något med en annan kvinna men enbart vetskapen att jag gör något sexuellt med andra tänder honom. 


    De ska helst vara annorlunda än honom kroppsmässigt, mer muskulösa och gärna med välhängda. 


    Vad skulle ni andra gjort om ni fick ett sånt "erbjudande"?

  • Svar på tråden Min man vill se mig med andra
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-23 09:24:36 följande:
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
    Du har rätt i att det troligen är svårare för män att gå med på detta, på något sätt tror jag att en man lättare ser sex med en annan kvinna som något tillfälligt.

    Medan en kvinna som tillåter en annan man penetrera henne är mer utlämnad känslomässigt och då också lättare att känslorna påverkas och hamnar "fel".

    Bara en fundering men jag tror det ligger något i detta.
  • Anonym (Nothing but the thruth)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 12:38:51 följande:
    Jag förstår att det kan bli så. Jag tycker snarare att jag försökte nyansera det lite då det var flera som skrev om vikten av att kunna skilja på sex och känslor. Jag tror det är viktigt att veta lite hur man själv fungerar. Vad händer om jag får känslor? Vad gör jag då av de känslorna? Känner jag att jag då måste skilja mig och vara med den jag fått känslor för? Jag tror som du att det kan bli väldigt fel för en del och det gäller att ha det i beaktande. I mitt eget fall är jag inte så orolig då jag vet att mina känslor för min man är på en helt annan nivå även om jag skulle bli småförälskad ett tag i en extraman. 
    Du Ilse låter smartare än min omogna tjej. Ja, hon som flytta in till våran f*n Bull. Vi ville ha han som stadig extraman men va händer. De klickade redan efter två träffar i våran kåk. I nyköpta kontinentalsängen. Vi tänkte kids, strunta i annat än oss när första ungen sett dagens ljus. Ett halvår höll vi på och tog hem Bullen. Tänkte hela tiden tjejen tröttna snart. Om hon tänkt som du hade vi nog vart ihop än.
  • Anonym (Nothing but the thruth)
    Anonym (Haha) skrev 2023-01-23 10:03:44 följande:
    Du har rätt i att det troligen är svårare för män att gå med på detta, på något sätt tror jag att en man lättare ser sex med en annan kvinna som något tillfälligt.

    Medan en kvinna som tillåter en annan man penetrera henne är mer utlämnad känslomässigt och då också lättare att känslorna påverkas och hamnar "fel".

    Bara en fundering men jag tror det ligger något i detta.
    Din fundering f*n sann alltså. Fattade inte grejen innan vi testa. Hunken vi fick hem genom, äh avslöjar inte sajten, va för mycket för tjejen. In kom han en blond bodybuilder me hästsvans, biceps och välhängd  juvel. En grabb tjejerna fantiserar om. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Nothing but the thruth) skrev 2023-01-23 19:56:33 följande:
    Du Ilse låter smartare än min omogna tjej. Ja, hon som flytta in till våran f*n Bull. Vi ville ha han som stadig extraman men va händer. De klickade redan efter två träffar i våran kåk. I nyköpta kontinentalsängen. Vi tänkte kids, strunta i annat än oss när första ungen sett dagens ljus. Ett halvår höll vi på och tog hem Bullen. Tänkte hela tiden tjejen tröttna snart. Om hon tänkt som du hade vi nog vart ihop än.
    trist läsning! Har hon o Bull blivit ett par? är ni "vänner" idag? Hur löste ni lägenhet delen? köpte den ena ut den andra?  Men jag är nästan i samma sit som du o därmed lite nyfiken på hur det gått för dig
  • Anonym (Egon)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-23 09:24:36 följande:
    Jag har inte sagt att jag kan styrka känslorna utan det jag kan styra är mina handlingar. Sen har jag väl lite strategier för att inte bli för förälskad. Men det viktigaste är väl att om jag skulle bli förälskad så skulle jag inte träffa den personen igen och efter ett tag går förälskelsen ner. Det skulle vara jobbigt såklart men jag känner mig säker på att klara det. Men du har rätt i att om jag var man skulle jag vara tveksam till att gå med på det.
    Men nu är det så att det är dina känslor som styr dina handlingar.

    Det är så vi människor fungerar. Det är lätt att ha en uppfattning innan man har hamnat i en viss situation. Ditt val kommer troligen att bli ett annat än vad du trodde när du väl hamnar där.


  • Anonym (Ilse)
    Anonym (Egon) skrev 2023-01-25 16:28:53 följande:
    Men nu är det så att det är dina känslor som styr dina handlingar.

    Det är så vi människor fungerar. Det är lätt att ha en uppfattning innan man har hamnat i en viss situation. Ditt val kommer troligen att bli ett annat än vad du trodde när du väl hamnar där.
    Visst är känslor viktiga och de kan styra ens handlingar men inte enbart. Jag tycker mig dagligen se motsatsen. Någon på jobbet pratar trevligt med en riktig idiot, en annan ringer inte sitt ex trots att den känner sig ensam och ledsen. Men visst finns det en risk för att det blir jobbigt. Än så länge älskar jag min man mer och jag är övertygad om att jag kommer fortsätta med det. Om jag skulle rekommendera hotwifing det till andra? Troligtvis inte. Om jag skulle göra om det? Ja men inte utan tvekan. 
  • Kulpatre

    Jag tänder på samma. min tjej hade sex med en kille på krogen i Danmark. hon berättade allt i detalj efter. Bra att göra det på annan ort kanske. vill berätta hela storyn, så bra . 😅

  • Anonym (Lussan)

    Min man tjatade länge på mig men jag var minst sagt tveksam. Till slut gav jag med mig när jag hittat rätt kille. första gången var ganska tam och trevande eftersom jag var lite blyg, men nu har jag två fasta älskare (killen och hans kompis) och de kommer hem och knullar mig medans min man får titta på. Hej bland följer jag med dom hem efteråt och fortsätter utan min make. Jag har provat mycket nytt med mina killar som DP, svälja och analt och jag njuter som aldrig förr. Lyckligtvis är min man undergiven och foglig och låter killarna göra vad de vill med mig utan protester. Vi har till och med haft några vänner hemma som varit med och tittat på när jag blivit knullad. Killarna är lite yngre och hur hos som helst. Hårda och styva och kan snabbt ladda om så det blir ofta flera sprut. Jag gillar och klä mig sexigt och har äntligen hittat en anledning att göra det. Min man njuter av att titta på och runka så vi har hittat ett win-win för alla parter.

  • Anonym (Egon)
    Anonym (Ilse) skrev 2023-01-22 08:20:05 följande:

    Jag tror också det är bra att kunna skilja på sex och känslor men att ändå inte vara för rädd för lite känslor. Man måste inte agera på känslorna och efter ett tag försvinner de om det råkar uppstå lite känslor. Mata inte känslorna för extramannen men gör det för din man. 


    Och du tror att man kan styra över det själv? Glöm det. Du är bara ett objekt som styrs av känslor (instinkter) som du tyvärr inte har kontroll över. Det är lätt att "veta" hur man ska agera innan situationen uppkommer - verkligheten är något helt annat.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Lussan) skrev 2023-04-19 01:02:25 följande:

    Min man tjatade länge på mig men jag var minst sagt tveksam. Till slut gav jag med mig när jag hittat rätt kille. första gången var ganska tam och trevande eftersom jag var lite blyg, men nu har jag två fasta älskare (killen och hans kompis) och de kommer hem och knullar mig medans min man får titta på. Hej bland följer jag med dom hem efteråt och fortsätter utan min make. Jag har provat mycket nytt med mina killar som DP, svälja och analt och jag njuter som aldrig förr. Lyckligtvis är min man undergiven och foglig och låter killarna göra vad de vill med mig utan protester. Vi har till och med haft några vänner hemma som varit med och tittat på när jag blivit knullad. Killarna är lite yngre och hur hos som helst. Hårda och styva och kan snabbt ladda om så det blir ofta flera sprut. Jag gillar och klä mig sexigt och har äntligen hittat en anledning att göra det. Min man njuter av att titta på och runka så vi har hittat ett win-win för alla parter.


    Det är ju underbart för dig att du hittat så potenta älskare. Din man har han problem att få upp den?
  • Aixam
    Nipus81 skrev 2022-12-27 11:55:08 följande:

    Min sambo som jag berättat att jag gärna ser ligga med någon annan man har efter lite tid och funderande accepterat att jag känner så. Hon har förstått att jag inte har några baktankar och att jag egentligen vill ligga med andra kvinnor. Även om vi inte gått hela vägen än så har vi ändå pratat om det vid flera tillfällen och hon har berättat att hon både fantiserat om det när hon onanerat men även drömt om det vid några tillfällen. Vid ett tillfälle hade hon gruppsex med 8 män i drömmen och hon tyckte det var väldigt hett att få tillfredsställa så många samtidigt. Vi pratade bara häromdagen och då nämnde hon att hon skulle vilja ha två samtidigt, dels bli tagen bakifrån men även få suga samtidigt. Mitt frö som jag sådde för en tid sedan har börjat gro, även om det inte växt så mycket än. Men jag tror att vi, om tillfället är rätt, kommer att bjuda in en till man till oss. Dels så jag får se henne med någon annan men även att hon ska få tillfredsställa två män samtidigt. Hon går helt enket igång på att få tillfredsställa andra. 


    Så, jag följer tråden med intresse. 


    Hur har det gått?
    HAr ni kommit till skott?
    Jag har bara varit den andra manen och sätt resultatet på de båda.
  • Aixam
    Nipus81 skrev 2023-01-21 12:49:12 följande:

    Kan väl berätta att min sambo igår tog upp detta igen, och frågade om jag hade velat haft en kille till där som tog henne och i så fall om han skulle ta henne bakifrån eller om hon skulle suga av honom. När jag frågade vad hon hade velat så hade hon nog vilja suga lite med sedan att han tog henne bestämt bakifrån. När jag frågade om hon skulle komma av det så trodde hon inte det, huvudsaken att han kom. Hon vill tillfredsställ och gärna bli lite utnyttjad. Efter ett ganska långt samtal där vi samtidigt smeker varandra så säger jag åt henne att fantisera om något trevligt tillfälle med någon annan och att jag är med på ett hörn och kanske tittar på och så. Hon blundar och smeker sig och jag ser hur hon biter sig i läppen och sedan kommer hon hårt och länge.. tror hon hittade en bra fantasi då! Lite kul att det är hon som tar upp detta och uppenbarligen så tänder tanken henne, något hon även bekräftar. 2023 kanske är året vi bjuder in någon till, vem vet!? 


    Lyckos!
    JAg fick först positivt svar men några veckor senare hade exfrun ändrat sig helt.
    Har ni gått från tanke till handling?
Svar på tråden Min man vill se mig med andra