• Skönhetsfällan

    Skönhetsfällan TV3

    Har du varit med om ett misslyckat skönhetsingrepp och vill få professionell hjälp i form av både rådgivning och möjlighet till ny operation? Vi söker nu dig som vill dela med dig av din historia och få chans till en ny start!


    Vi söker killar och tjejer, gamla som unga! 

    Skicka då en ansökan till oss på skonhetsfallan@itv.com


  • Svar på tråden Skönhetsfällan TV3
  • Heaven123

    Hej ! Jag väntade tvillingar o födde förtidigt och då dom gjorde kjejsarsnitt skar dom sönder tarmarna o barna levde bara några dagar.jag hade deprition gick upp i vikt för förlorade barnen mamma morfar farbröder inom tre veckor sen blev jag erbjuden en vikt op o gjorde den gick ner ca 40 kg o skulle få plastikop av halsen som blev som en kalkon o därför är jag aldrig med på kort o magen o brösten ser ut som en 90 åring på brösten magen häng är mm.men en vecka innan jag skulle plastik op blev jag akut sjuk o en at läkare beslutade att göra ett titthål och slog hål på tarmen fick stomi o mina drömmar gick i kras men stomin var felgjord växte igen dom drog ut den o växte igen med nät allt vart köttsår mm.var hos en vän i Örebro där stomin blev stopp o en kirurg där gjorde ett Tim som op mig i 12 Tim tog bort stomin o dom åren detta tog gör att jag fick inte plastik o varit singel i 8 år är 49 år men mår psykiskt dåligt hur jag ser ut så går aldrig ut badar inte själv eller med mina barnbarn behöver hjälp om jag inte är ett hopplöst fall mvh annette

  • Anonym (...)
    Heaven123 skrev 2017-10-03 21:18:06 följande:

    Hej ! Jag väntade tvillingar o födde förtidigt och då dom gjorde kjejsarsnitt skar dom sönder tarmarna o barna levde bara några dagar.jag hade deprition gick upp i vikt för förlorade barnen mamma morfar farbröder inom tre veckor sen blev jag erbjuden en vikt op o gjorde den gick ner ca 40 kg o skulle få plastikop av halsen som blev som en kalkon o därför är jag aldrig med på kort o magen o brösten ser ut som en 90 åring på brösten magen häng är mm.men en vecka innan jag skulle plastik op blev jag akut sjuk o en at läkare beslutade att göra ett titthål och slog hål på tarmen fick stomi o mina drömmar gick i kras men stomin var felgjord växte igen dom drog ut den o växte igen med nät allt vart köttsår mm.var hos en vän i Örebro där stomin blev stopp o en kirurg där gjorde ett Tim som op mig i 12 Tim tog bort stomin o dom åren detta tog gör att jag fick inte plastik o varit singel i 8 år är 49 år men mår psykiskt dåligt hur jag ser ut så går aldrig ut badar inte själv eller med mina barnbarn behöver hjälp om jag inte är ett hopplöst fall mvh annette


    Vilken fruktansvärd historia, jag finner inte ord för hur mycket jag känner med dig.

    Tycket absolut du ska skicka in en ansökan till mail adressen de angett.
  • Ninabebad

    Jag har gått igenom en dålig bröstoperation och om det inte räcker har två tandläkare tagit det sista positiva jag känt om mig själv. Efter jag förlorade min son märkte jag att jag gick upp mycket i vikt och var väldigt trött. Det var sköldkörteln så nu har jag det problemet oxå. Jag förväntar inga underverk men skulle inte vilja känna obehag när jag går ut

    Inte bara jag lider av det min 19 åring får ju aldrig göra något kul med morsan.

Svar på tråden Skönhetsfällan TV3