• OnMyWay

    BIM 26/4 och där omkring

    Sitter som på nålar och väntar på bim. Första försöket för oss på 6år. Använde oss av clearblue digital med dubbelhormonindikator. Fick utslag söndag 10/4 men fick inte till det fören mån 11/4 kväll. Hoppas vi inte missade äl. Hade molvärl mån morgon, men ägget ska ju leva i 24h Max.

    Just nu sitter jag och inbillar mig en massa symptom och måste erkänna att jag typ blivit crazy av detta. Är jag ensam ? ????

  • Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring
  • Nykär15
    Wictor090719 skrev 2016-04-20 22:31:19 följande:

    Hoppar in.

    Ilningar i brösten, stickningar i magen, kaffet smakar inte o flytningar som inte är av denna värld.

    BIM på tisdag..testade idag, negativt.

    Får se om kroppen spelar spratt eller om jag är gravid.


    Spännande! Men är nog alldeles för tidigt att testa! Flört Har med BIM på tisdag...men testar inte före lördag, kan jag hålla mig så väntar jag till söndag. Men tror inte det blivit nåt denna gång, bara en känsla jag har....vi får väl se. 
    Vilket försök är du på?
    OnMyWay skrev 2016-04-21 06:17:40 följande:

    Hade så ont i brösten inatt, vaknade upp kl 06.00 och var jätte arg. Kände att ni får kroppen sluta spela mig ett spratt.tag ett gravtest, testlagret. Och vet ni vad??? Jag jag plussade svagt svagt!


    Men åhhhh vad roligt!! Vilken grej! GRATTIS!!! Gravid


    Längtar tills jag själv kan testa...alltid lite pirrigt, den långa cykeln som är så seg fram till BIM varje månad...hoppet man har varje gång. 

  • Emsan91
    Nykär15 skrev 2016-04-20 21:55:06 följande:

    BIM 26/4, tänkte testa tidigast lördag :)


    Spännande! Jag ska testa måndag morgon - har bim på tisdag :)
  • Nykär15
    Emsan91 skrev 2016-04-21 07:57:41 följande:
    Spännande! Jag ska testa måndag morgon - har bim på tisdag :)
    Åh att du kan hålla dig så länge! Jag brukar börja testa på BIM-4, behöver dessutom göra det för OM jag är gravid så ska jag fortsätta smörja med ProgesterAll-krämen jag tar, men om jag inte är gravid så måste jag sluta så mensen kommer, annars förskjuts den och det är ju det sista man vill i bäbisverkstaden, tar det sig inte så vill man ju påbörja nästa försök så fort det bara går Drömmer
  • U76

    Ansluter mig också, vet inte om det är inbillning, de ömma brösten har gått över, men en bubblande molande känsla kring äggstockarna, kissnödig och Supertrött,har inte Bim förarens 30/4. Hua vilken jobbig väntan, första försöket för oss

  • fjanten
    OnMyWay skrev 2016-04-21 06:17:40 följande:

    Hade så ont i brösten inatt, vaknade upp kl 06.00 och var jätte arg. Kände att ni får kroppen sluta spela mig ett spratt.tag ett gravtest, testlagret. Och vet ni vad??? Jag jag plussade svagt svagt!


    Vad roligt! Grattis!
  • Emsan91
    Nykär15 skrev 2016-04-21 08:06:52 följande:

    Åh att du kan hålla dig så länge! Jag brukar börja testa på BIM-4, behöver dessutom göra det för OM jag är gravid så ska jag fortsätta smörja med ProgesterAll-krämen jag tar, men om jag inte är gravid så måste jag sluta så mensen kommer, annars förskjuts den och det är ju det sista man vill i bäbisverkstaden, tar det sig inte så vill man ju påbörja nästa försök så fort det bara går 


    Haha det kan jag egentligen inte. Testade igår men det blev ju toknegativt. Men det hade jag ju nästan förväntat mig eftersom det är alldeles för tidigt! Så nu tänkte jag vänta. BIM -1 borde ju visa ett resultat som stämmer. Så behöver man inte fundera. Haha. Men förstår att du måste testa lite tidigare! Hoppas på plus! :)
  • OnMyWay

    Tack så mycket!!! ????????????

    Jag hänger kvar och väntar på er!

    Ett konstigt symptom jag haft är inte en endaste flytning från äl fram tills idag. Inte ens en droppe. Det verkar vaa tvärt om på de flesta ????


    Adama & Awa 070509
  • fjanten
    OnMyWay skrev 2016-04-21 10:08:22 följande:

    Tack så mycket!!! ????????????

    Jag hänger kvar och väntar på er!

    Ett konstigt symptom jag haft är inte en endaste flytning från äl fram tills idag. Inte ens en droppe. Det verkar vaa tvärt om på de flesta ????


    När jag var gravid med sonen hade jag inte heller flytning från äl och ganska långt frammåt. Hade inte ett enda symptom där i tidiga början faktiskt och blev förvånad att det tatt sig när det visade ett plus på testet! Så det är nog helt i sin ordning ändå
  • Wictor090719
    Nykär15 skrev 2016-04-21 07:52:07 följande:

    Spännande! Men är nog alldeles för tidigt att testa!  Har med BIM på tisdag...men testar inte före lördag, kan jag hålla mig så väntar jag till söndag. Men tror inte det blivit nåt denna gång, bara en känsla jag har....vi får väl se. 

    Vilket försök är du på?Men åhhhh vad roligt!! Vilken grej! GRATTIS!!! 

    Längtar tills jag själv kan testa...alltid lite pirrigt, den långa cykeln som är så seg fram till BIM varje månad...hoppet man har varje gång. 


    Haha vi är inte på något försök ?
    Mamma till finaste Wictor 090719.
  • Wictor090719
    Wictor090719 skrev 2016-04-21 10:25:22 följande:

    Haha vi är inte på något försök ?


    Oj svarade fel :).

    Ja vi får se...Hoppas jag kan vänta till lördag eller söndag :)
    Mamma till finaste Wictor 090719.
Svar på tråden BIM 26/4 och där omkring