• Anonym (Lo)

    Runkgreppet - hur hårt? Handen runt

    Motivera om du vill.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Runkgreppet - hur hårt? Handen runt
  • Underhill

    lite mer åt...mjukt - hårt - mjukt...men inte hårt hårt. Kan funka med mjukt hela vägen med :)


    E vi överens så kör vi
  • livserfaren

    Tjejen runkar medelmjukt o slickar samtidigt på min ena bröstvårta det känns underbart o jag kommer fort då.

  • Noname00

    Inte för hår grepp runt men gärna dra bak förhuden kraftigt speciellt när det är dags att spruta.

  • Anonym (Kille 34)

    Först mjukt och så att den står i givakt. Sedan går det ta i lite hårdare och runka lite snabbare och hårdare. Blanda med att köra några drag mjukt och lugnt ibland men är man nära vill man att det ska vara taktfast och rätt hårt och så för att få maximal känsla. Att börja hårt kan vara obehagligt ibland (för mig) men när man är riktigt hård och kåt kan man ta i och köra rätt hårt. Man får väl hoppas att han säger till om det blir för hårt. Njuter han mer om du gör på ett visst sätt, fortsätt med det. :)

    För tafatt är inte optimalt iaf.

  • Anonym (Lo)
    Anonym (Kille 34) skrev 2016-04-22 11:03:36 följande:

    Först mjukt och så att den står i givakt. Sedan går det ta i lite hårdare och runka lite snabbare och hårdare. Blanda med att köra några drag mjukt och lugnt ibland men är man nära vill man att det ska vara taktfast och rätt hårt och så för att få maximal känsla. Att börja hårt kan vara obehagligt ibland (för mig) men när man är riktigt hård och kåt kan man ta i och köra rätt hårt. Man får väl hoppas att han säger till om det blir för hårt. Njuter han mer om du gör på ett visst sätt, fortsätt med det. :)

    För tafatt är inte optimalt iaf.


    Hur går takten?? Behöver veta. Tack. Vad sugen jag blir nu...
  • Anonym (Kille 34)
    Anonym (Lo) skrev 2016-04-23 10:15:34 följande:

    Hur går takten?? Behöver veta. Tack. Vad sugen jag blir nu...


    Mellan tummen och pekfinger kanske 150 drag i minuten när han är hård och lite snabbare än så för att få honom att komma. Lycka till. :)
  • Anonym (Galen)
    Anonym (Kille 34) skrev 2016-04-23 10:30:25 följande:
    Mellan tummen och pekfinger kanske 150 drag i minuten när han är hård och lite snabbare än så för att få honom att komma. Lycka till. :)
    Haha är du galen! Fattar du hur snabbt det är. Tror inte det är fysiskt möjlig ens. Om on det är så hade den stakars tjejen fått kramp på 10 sek!
    Nä mycket lugnare än så...med inlevelse och känsla. Inte som en maskin. Lyssna på andning och kroppsspråk...det avslöjar mycket om hur kåt du gör honom.
  • Anonym (Lo)
    Anonym (Kille 34) skrev 2016-04-23 10:30:25 följande:

    Mellan tummen och pekfinger kanske 150 drag i minuten när han är hård och lite snabbare än så för att få honom att komma. Lycka till. :)


    Bakläxa på dig. Räkna o dokumentera nästa runk.
  • Anonym (Kille 34)
    Anonym (Lo) skrev 2016-04-23 16:55:32 följande:

    Bakläxa på dig. Räkna o dokumentera nästa runk.


    Anonym (Galen) skrev 2016-04-23 13:20:22 följande:

    Haha är du galen! Fattar du hur snabbt det är. Tror inte det är fysiskt möjlig ens. Om on det är så hade den stakars tjejen fått kramp på 10 sek!

    Nä mycket lugnare än så...med inlevelse och känsla. Inte som en maskin. Lyssna på andning och kroppsspråk...det avslöjar mycket om hur kåt du gör honom.


    Får jag en siffra som är bättre? Jag är allvarlig med att mer än två drag i sekunden är att föredra för maximal njutning. Skulle ni säga ungefär ett drag i sekunden - dvs 60 drag i minuten eller vad försöker ni säga?
  • Mudshark
    Anonym (Kille 34) skrev 2016-04-23 21:53:21 följande:

    Får jag en siffra som är bättre? Jag är allvarlig med att mer än två drag i sekunden är att föredra för maximal njutning. Skulle ni säga ungefär ett drag i sekunden - dvs 60 drag i minuten eller vad försöker ni säga?


    Variation och inlevelse! Inte ett taktfast ryckande.

    Vill inte ha någon som runkar mig efter en metronom.
Svar på tråden Runkgreppet - hur hårt? Handen runt