• attaK

    Tål inte min sambos barn

    Hej.


    Sedan 2012 är jag tillsammans med en kille som har 2 barn på 7 och 9 år, de bor här varannan vecka. 2013  flyttade de in till mig och nu orkar jag inte mer. I första hand orkar jag inte med barnen för de är ouppfostrade och gör allt, allt, allt för att reta mig. Jag blir jättearg och får psykbryt, har provat att vara snäll men ingenting blir bättre vad jag än gör. Jag har sagt till killen att flytta flera gånger, för ärligt talat känns det som att jag skulle må så mycket bättre utan honom oxå. Han är lat och gör ingenting för att hjälpa till här hemma (och vägrar ta tag i att få "ordning" på sina barn), han är skitaktig och vet knappt vad en dusch är och våran relation är så kass den bara kan bli. I omgångar säger han att han letar lägenhet (detta har pågått sedan i januari), men han är fortfarande kvar. Vad fan ska jag göra? Jag har varit så nära att flytta själv trots att jag äger stället. Jag orkar inte med dem mer, jag vill bara ha ut dem! Hjälp mig!

  • Svar på tråden Tål inte min sambos barn
  • Lena

    Ge honom tre månaders uppsägningstid skriftligt, tex sms och kasta sen ut honom

  • Anonym (Precis.)
    Lena skrev 2016-04-24 16:58:36 följande:

    Ge honom tre månaders uppsägningstid skriftligt, tex sms och kasta sen ut honom


    Håller med.
  • Anonym (G)
    Lena skrev 2016-04-24 16:58:36 följande:

    Ge honom tre månaders uppsägningstid skriftligt, tex sms och kasta sen ut honom


    Precis.
  • attaK

    Tack för era svar.

    Nej, jag har fått så mycket nog av den här situationen så jag skulle kunna ta repet. Tyvärr har han tydligen väldigt svårt att förstå vad jag säger så det kommer sluta med att jag får byta lås...

  • nevermind
    Lena skrev 2016-04-24 16:58:36 följande:

    Ge honom tre månaders uppsägningstid skriftligt, tex sms och kasta sen ut honom


    Se sen till att spara sms:et! Och svaret där han skriver att han läst och förstått.
Svar på tråden Tål inte min sambos barn