• Anonym (...)

    Tänt på din flickväns vänner/vän

    25-årig tjej undrar och är lite stressad.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tänt på din flickväns vänner/vän
  • Anonym (Ja såklart.)

    Men självklart finner min sambo kanske en eller fröer av mina vänner attraktiva. Han är ju inte blind eller. Jag tycker hans äldre bror är en heting. Men min sambo är den enda för mig och vice versa. Sen berättar man kanske inte detta för den man lever med om man vet att det är ett känsligt ämne. Men vi kan i vårt förhållande vara ärliga i alla fall. Han tycker min kompis Tina är vacker och det gör mig inget för hon är vacker. Och han vet att jag tycker hans bror är snygg också, för det ÄR han ju liksom.

  • Anonym (Ja såklart.)
    Anonym (...) skrev 2016-04-27 02:59:53 följande:

    25-årig tjej undrar och är lite stressad.


    Och varför är du stressad? Svartsjuk kanske?
  • Anonym (...)
    Anonym (jajamän) skrev 2016-04-27 10:48:56 följande:

    Ja jag tänder på min sambos vänner, och brukar fantisera om dem ibland men då är alltid min sambo också med i de fantasierna. Hon är den ända för mig!Det längsta jag har gått är att lukta på hennes vänner använda trosor och en av de doftade underbart 


    Använda?? Hur doftade det?
  • Anonym (...)
    Anonym (jajamän) skrev 2016-04-28 11:46:47 följande:

    De ena doftade lite surt och en svag nyans av kiss, något som också tände mig. 

    Men hennes andra väninnas trosor doftade underbart, en väldigt stark och ljuvlig doft av kön som gjorde mig otroligt upphetsad! Föll i princip ner på mina knän och fick megastånd direkt. Det tog kanske 30 sekunder för mig att komma 


    Måste ha varit sköljmedlet grabben...
  • Anonym (D'archangel)
    Anonym (...) skrev 2016-04-28 11:50:14 följande:

    Måste ha varit sköljmedlet grabben...


    Tro mig, det finns fittlukt och fittlukt. När jag fick handen innanför trosorna på min nuvarande första gången blev jag paff. Luktar som någon sorts svag parfym och jag blir kåt av bara doften. Min förra tjej luktade skarpt och sexet blev bäst om hon tvättade sig ingående innan så att lukten höll sig borta.

    En personlig teori är att vi bör använda näsan för att hitta kärleken.
  • Anonym (??)
    Anonym (jajamän) skrev 2016-04-27 10:48:56 följande:
    Ja jag tänder på min sambos vänner, och brukar fantisera om dem ibland men då är alltid min sambo också med i de fantasierna. Hon är den ända för mig!
    Det längsta jag har gått är att lukta på hennes vänner använda trosor och en av de doftade underbart Skäms
    Hur kan det komma sig att du kom åt dessa använda trosor?
  • Anonym (skyldig)

    Jag tänder väldigt mycket på min flickväns syster. Hon är  så stark och trygg, väldigt attraherande. Hon är småbarnsmamma så dessa känslor skulle jag aldrig erkänna att jag har, inte för någon.

  • Anonym (gottegris)

    Jag runkar nästan uteslutande till min frus vänner och systrar. Vad ska man annars fantisera om? Främlingar?

  • Asirna
    Anonym (gottegris) skrev 2016-04-29 02:29:05 följande:

    Jag runkar nästan uteslutande till min frus vänner och systrar. Vad ska man annars fantisera om? Främlingar?


    Okej,varför inte bara skapa en profil där du heter gottegris istället för att vara en anonym gottegris? ^^
  • Anonym (gottegris)
    Asirna skrev 2016-04-29 03:36:37 följande:
    Okej,varför inte bara skapa en profil där du heter gottegris istället för att vara en anonym gottegris? ^^
    Haha tanken har slagit mig men jag orkar aldrig! Men 99% av mina poster är anonyma, det är sant :)
Svar på tråden Tänt på din flickväns vänner/vän