• Anonym (21)

    Hon var så stor - åldern?

    Sen jag blev singel,ca 8 månader sedan, så har jag haft turen att träffa några ons och äntligen fått leva ut lite. Var i en förhållande alldeles för länge. Tjejerna har varit helt underbara och vi har haft både roligt och grymt sex. Men i helgen var jag ute med grabbarna och vi gick till ett ställe i stan där det är äldre kvinnor. En av grabbarna har en grej för äldre så han var den som släpade dit oss. Hur som..stod i baren och en tjej kom fram, uppenbart att hon var sugen. Jag la på min charm och bjöd henne på en drink...dansade...pang hemma hos mig och kläderna flyger av. Hon var skön på det sättet att hon sög helt sjukt bra! Men sen väl dags för sex så....alltså hon var så stor! Det var som ett tomrum där inne! Och nej jag har inte en liten kuk inte på något vis. Och nej jag har ingen monsterkuk inte på något vis. Men jag har varit med 16 tjejer totalt nu och alla andra har känts mer eller mindre sköna, klart någon varit tightare och skönare än någon annan men... Men detta var något helt annat. Jag körde på ett tag men märkte att jag började slakna, fejkade att jag kom.. Smekte hennes g-punkt med 3 fingrar istället tills hon kom. Hade säkert kunnat få in hela handen. Nu vill hon givetvis ses igen och jag vette fan vad jag ska säga. Dels är hon för gammal för mig, hon är 33, och sen skulle sexet aldrig funka tror jag. Hon hade börjat få ganska gammal hy också

    Fråga: kan vi haft otur? Typ att hon...bara var extra stor just den dagen? Kan hon bli mindre annars liksom?

    Är det stor skillnad mellan tjejer?

    Har det med åldern att göra? Tidigare har jag legat med tjejer runt 20-22.

  • Svar på tråden Hon var så stor - åldern?
  • Anonym (Nasnsmdm)

    Fast vad hade du förväntat dig? Du kan inte jämföra en 33åring med 20åringar, på något sätt.

    Hon kan mycket väl ha fått ett par kanske tre barn och självklart så händer det saker där nere efter en födsel!

    Och ja, det händer en del med hyn på tjejer kring 30. Helt klart så var detta inget för dig så du ska inte träffa henne igen. Är bara synd om henne då.

  • Anonym (21)
    Anonym (Nasnsmdm) skrev 2016-04-27 07:46:39 följande:

    Fast vad hade du förväntat dig? Du kan inte jämföra en 33åring med 20åringar, på något sätt.

    Hon kan mycket väl ha fått ett par kanske tre barn och självklart så händer det saker där nere efter en födsel!

    Och ja, det händer en del med hyn på tjejer kring 30. Helt klart så var detta inget för dig så du ska inte träffa henne igen. Är bara synd om henne då.


    Men det var ju precis därför jag ställde frågan. Jag hade inte förväntat mig något utan blev överraskad. Man har ju hört tjejer som säger att dom inte påverkats efter dom fött barn. Men det kanske är deras egna önsketänkande då eller vad tror du? Frågade inte om hon hade barn och hon sa inget om det heller.

    Varför är set synd om henne om vi träffas en gång till? Skulle ju aldrig säga det som jag skriver här till henne såklart! Jag är en snäll kille. Jag skulle kunna tänka mig att träffa henne igen för hon sög på ett helt magiskt sätt. Hon liksom ville suga. Hon var helt besatt i att suga och runka mig. Men skulle inte vilja komma in i henne igen.
  • Anonym (Nn)
    Anonym (Nasnsmdm) skrev 2016-04-27 07:46:39 följande:

    Fast vad hade du förväntat dig? Du kan inte jämföra en 33åring med 20åringar, på något sätt.

    Hon kan mycket väl ha fått ett par kanske tre barn och självklart så händer det saker där nere efter en födsel!

    Och ja, det händer en del med hyn på tjejer kring 30. Helt klart så var detta inget för dig så du ska inte träffa henne igen. Är bara synd om henne då.


    Man blir inte större där nere av att få barn, det har helt klart med muskulaturen att göra.
  • Anonym (Infantil)
    Anonym (21) skrev 2016-04-27 07:55:24 följande:

    Jag skulle kunna tänka mig att träffa henne igen för hon sög på ett helt magiskt sätt. Hon liksom ville suga. Hon var helt besatt i att suga och runka mig. Men skulle inte vilja komma in i henne igen.


    Så du vill att ni ska ses igen för att HON ska tillfredsställa DIG?

    Rent generellt låter du väldigt självupptagen, okunnig och barnslig -utan koll på kvinnor, vuxen social interaktion eller sex på något mer ingående plan. Bäst är nog att du håller dig borta från någon med längre erfarenhet av livet, mänskliga reaktioner och sex än dig själv och istället håller dig till flickor i den åldern du tidigare tytt dig till - de har inte samma förmåga att genomskåda din oerfarenhet och dina kunskapsluckor.
  • Anonym (men va?)

    På er låter det som man är färdig att rullas in på hem vid 33...då har en kvinna inte ens kommit i sin mest virila ålder ju Glad
    Alla är olika där nere, vilket ni killar också är..

  • Anonym (gottegris)

    Satte ocksa på en sån tjej en gång.. vi knullade i några månader och hennes fitta var riktigt slapp. Kunde knappt komma. Jag fick in fem fingrar i henne utan problem. Kunde nästan fista. Och när vi knullade gillade hon när jag stoppade in ett par fingrar samtidigt. 

    Gör era knipövningar efter ni fött barn tjejer!

  • Smastor

    Tror någon är lite deppig över sin storlek :p men du har fått några goda råd här redan :)

  • Anonym (21)

    Men...suck. Nej jag är inte självupptagen jag såg till att hon hade det bra. Varför skulle hon vilka träffa mig igen om hon inte gillade det?? Och nej jag är inte deppig på nått som har med min kropp att göra snarare tvärt om. Vet att jag "går hem" hos tjejer på många plan. MEN jag visste inte att tjejers storlek kunde variera på detta sätt från tjej till tjej. Alltså jag är inte en elak person. Jag skulle inte säga detta till henne.

  • vargveum

    Jag har varit med tajta 50-plussare som fött barn, så det är knappast det, snarare individuell variation. Men om du sldrig mer vill komma in i henne blir det väl rätt svårt att dölja i längden?

  • Anonym (21)
    vargveum skrev 2016-04-27 08:35:44 följande:

    Jag har varit med tajta 50-plussare som fött barn, så det är knappast det, snarare individuell variation. Men om du sldrig mer vill komma in i henne blir det väl rätt svårt att dölja i längden?


    Okej. Antog bara att det hade med åldern att göra eftersom dom andra tjejerna har varit skönare. Men då har jag ju i alla fall fått svar på det! Tack. Nej jag vet inte. Är väl bäst att skita i det kanske. Alltihop alltså.
Svar på tråden Hon var så stor - åldern?