• Anonym (Tja)

    Killar! Hur ofta får ni knulla?

    Ni som aldrig får knulla behöver ej svara.

  • Svar på tråden Killar! Hur ofta får ni knulla?
  • Anonym (Slät rakad)

    Flera gånger varje dag,har en så kåt flickvän.

  • Anonym (D'archangel)

    Får och får. Tid och ork sättergränser. 1-3 gånger i veckan. Skulle vilja mer men är nöjd. Vi ses mest på helgerna.

  • Anonym (Pappa35)

    1-4 ggr per vecka. Gifta, tillsammans 16år

  • Anonym (minikuken)

    får inte knulla snart 30 och oskuld. kvinnor trånar bara efter storkukade killar. själv  har jag liten kuk borde nästan bara ta livet av sig.... 

  • Anonym (Trollmatare)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-30 10:49:16 följande:

    får inte knulla snart 30 och oskuld. kvinnor trånar bara efter storkukade killar. själv  har jag liten kuk borde nästan bara ta livet av sig.... 


    Händer det ofta att du får napp men att tjejerna drar när du fått av dig kläderna för att din kuk är för liten eller hur får tjejerna annars reda på att den är för liten?

    Själv blev jag av med oskulden när jag var 29 och jag är helt säker på att min sena sexdebut inte har något samband med min kukstorlek.
  • Stenxx

    Alltid tre gånger per vecka och alltid samma rutin, måndag, torsdag och söndag. En praktisk och bra lösning, för det behöver aldrig blir några diskussioner.

  • Anonym (D'archangel)
    Anonym (minikuken) skrev 2016-04-30 10:49:16 följande:

    får inte knulla snart 30 och oskuld. kvinnor trånar bara efter storkukade killar. själv  har jag liten kuk borde nästan bara ta livet av sig.... 


    Min nuvarande flickvän har haft flera småkukade pojkvänner tidigare. En kille jag växte upp med har mikropenis (på riktigt) och han har fru och två barn. Det är ngt annat som gör att du inte får ligga.
  • Anonym (minikuken)
    Anonym (D'archangel) skrev 2016-04-30 13:41:29 följande:
    Min nuvarande flickvän har haft flera småkukade pojkvänner tidigare. En kille jag växte upp med har mikropenis (på riktigt) och han har fru och två barn. Det är ngt annat som gör att du inte får ligga.
    denna ''Min nuvarande flickvän har haft flera småkukade pojkvänner tidigare.'' mening är ju presic det jag säger, hon nöjde sig med dessa minikukar kanske för att få försörjning blablabla... men samtidigt letade hon och trånade efter dessa storkukade killar i hemlighet sen kom du men din stor kuk och knullade henne sen vips så behövde hon inte dessa så minikukar längre. DET ÄR JU FÖR FAN DET JAG SÄGER TJEJER SKRATTAR OCH ÄCKLAS AV OSS MINIKUKAR VA FAAAN SKA MAN GÖRA FINNS JU BARA EN UTVÄG....... DÖDEN!!!!!!!!!!!!!!!!! HELVETEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEee
Svar på tråden Killar! Hur ofta får ni knulla?